پیشنهاد سردبیرپیشنهاد هفته

معرفی تی شوی با موجوداتی که کف زمین را کثیف میکنند/ مسابقات قهرمانی نوزادان

دنیای تبلیغات- پیشنهاد هفته- ثریا نوروزی– برند ویلدا به عنوان تولید کننده محصولات نظافتی و پاکیزگی منزل در راستای معرفی، ایجاد آگاهی در بین مصرف کنندگان و به نوعی آموزش آنها،  تازه ترین محصول خود که کانسپت جدیدی در این صنعت محسوب میشود، یکی از بامزه ترین و دلنشین ترین کمپین ها را در صفحه فیسبوک و تویتر خود به راه انداخته است. این محصول اسپری تی شوی میباشد که به منظور شست و شوی کف منزل بکار میرود و دارای حرارت ۱۰۰ درجه سانتیگراد است. موضوع اصلی این کمپین “مسابقه قهرمانی چهاردست و پا رفتن نوزادان ” است. این قهرمانی در قالب چهار ویدیو ارائه میشود که طی آنها شرکت کنندگان با مزه این قهرمانی معرفی شده و در جریان مسابقه واقعی، گزارش تلویزیونی از این شرکت کنندگان و بد و بیراه هایی که به رقبای خود ارزانی میکنند، تهیه شده است. برای جذاب تر کردن این کمپین، برند ویلدا از مردم می خواهد حدس بزنند کدام یک از چهار شرکت کننده برنده این قهرمانی خواهند شد و به ده نفر از کسانی که درست حدس زده باشند محصول جدید خود را هدیه میدهد. از تماشای چهار دست و پا رفتن این موشهای کوچولو لذت ببرید.

vileda

vileda_cover

100 steam mop

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویس‌دهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا