دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی-این روزها که برندها برای تسخیر ذهن و قلب مشتریان و در نهایت برای حفظ سهم بازار شدیدا با هم در رقابت هستند، برندهایی که علاوه بر صنعت تخصصی خود اعم از صنعت مواد غذایی، پوشاک و …، اجتماع، روابط اجتماعی و زندگی مردم را به عنوان بخش مهمی از حیطه کاری خود قلمداد کرده و دایما در حال رصد اجتماع و اتفاقات آن هستند گوی سبقت را از دیگران ربوده اند. یک نمونه از مورد فوق ، اقدام اخیر برند ریباک در جریان خرابی متروی شهر استاکهلم است. چند روز پیش وقتی متروی شهراستکهلم خراب شده بود و انبوهی از مسافرین به سمت آسانسورهای ایستگاه های مترو هجوم برده بودند تا از مترو خارج شوند، به ناچار تعداد زیادی باید از طریق پله ها خارج میشدند. حوادی از این دست فرصت خوبی برای برندهای فعال در حوزه ورزش و سلامتی است تا روح زندگی سالم با ورزش را تبلیغ کرده و از طرفی خود را در معرض دید مردم قرار دهند. اما ریباک در این بین از همه هوشمندانه تر عمل کرد. با کمک ورزشکاران بدن سازی که در یک باشگاه محلی نزدیک مترو در حال فعالیت بودند، ریباک مسافرینی که پیمودن پله های زیاد برایشان دشوار بود را به بالای پله ها حمل کرده ونه تنها سختی بالا رفتن از تعداد زیادی پله را به جان میخریدند بلکه به نوعی مبلغ ورزش برای رسیدن به سلامتی هم بودند، چرا که چه چیز بهتر از حمل اشخاص که برای بدن سازان باشگاه محلی تمرین ایده آلی تلقی میشد. با هم ویدیوی این اقدام انسان دوستانه ریباک را ببینیم.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)
بسیار عالی و آموزنده بود بخصوص برای افرادی که از کمک کردن به دیگران امتناع میکنند میتواند تلنگر خوبی باشد تا تغییری در دیدگاهشان ایجاد کنند که to be more human ارزش والایی دارد و میتوان از این طریق به تمام دنیا و آدم هایش آموخت که زندگی ارزشمند است و زمانی ارزشمند تر میشود که در آن آدم های ارزشمند وجود داشته باشد. به امید آن روز که تمامی انسانها قلبا همدیگر را دوست بدارند و به یکدیگر ، بدون کوچکترین توقعی برای جبران ، کمک کنند…