دنیای تبلیغات- پیشنهاد هفته- ثریا نوروزی– پنتن پا را از نقطه آسایش فراتر گذاشته و جنجال به پا میکند.
بدون گفتن حتی یک کلمه درباره چیزی که همه منتظرش هستند؛ منظورم مو یا مراقبت از مو است، پنتن در یکی از کمپین های خود تحت عنوان “با قدرت بدرخش” با رویکردی نسبتا عمیق و در عین حال موشکافانه سعی دارد قدرت زنان را بیش از بیش برجسته کرده و توجه همگان مخصوصا زنان را به یک نکته بسیار مهم جلب کند: از این به بعد “عذرخواهی بی عذرخواهی”
شاید اگر قدری بیشتر در اطرافیانمان دقیق تر شویم متوجه خواهیم شد که زنان بیش از مردان و شاید بارها آن هم در مواقع و موقعیتهایی که لازم نیست در حال عذرخواهی هستند. از دیدگاه برند پنتن؛ که به عقیده من برندی است که شخصیتی فمینین (زنانه) دارد؛ در پیش گرفتن چنین رویکرد و روشی در زندگی برای یک زن صحیح نیست. داخل پرانتز باید اضافه کنم پنتن طی کمپینهای اخیر خود سعی در بیدار کردن حس خودباوری در زنان کرده است و این هدف را به طرز زیبایی با شعار “با قدرت بدرخش” دنبال کرده است. پنتن برای رسیدن به هدف خود گاه استادانه کلیشه ها و باورهای غلط در مورد زنان در جامعه را به تصویر میکشد و گاه هنرمندانه به زنان تلنگر میزند. با هم ویدیوی ” عذرخواهی بی عذرخواهی” را ببینیم. در این کمپین به بهانه مو و زیبایی اش غروز و قدرت زنانه به زیبایی به چالش کشیده می شود.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)
عالی بود پنتن دوستت دارم