پیشنهاد سردبیرپیشنهاد هفتهمعرفی

تبلیغات در گذر تاریخ ایران / آگهی ماشین لباسشویی «هیل»

دنیای تبلیغات – امید خاکپورنیا –  مهم‌ترین ویژگی این آگهی، سادگی در اجرا و پرداخت آن است. به جای آن که تمرکز بیننده را بر دکور و زیبایی لوکیشن معطوف کند، با حذف عناصر نمایشیِ صحنه، تمام توجه او را متوجه محصول می‌کند. آگهی تا قبل از پک شات، از ریتم آرامی برخوردار است و یک به یک افراد در حال استفاده از آن را می‌بینیم. افرادی که اعضای یک خانواده هستند و «هیل» را محصولی مناسب همه افراد خانواده معرفی می‌کند. در نهایت، در پک شات، ریتم تغییر کرده و از هیجان خوبی برخوردار می‌شود تا بتواند پایان ماندگاری در ذهن مخاطب داشته باشد. بخشی از این تاثیرگذاری، مدیون موسیقی مناسب آن است که فضای ذهنی شادی را برای مخاطب فراهم می‌کند. علاوه بر این‌ها، صدای حسین عرفانی با نت پایین و لحن آشنا و مطمئنی که به جای همفری بوگارت صحبت می‌کرد، کیفیت ممتازی به کالا می‌بخشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امید خاکپورنیا

کارگردان، نويسنده و تدوينگر تيزر هاي تبليغاتي

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا