دنیای تبلیغات – با نگاهی به اتود نهایی پیراهن و شورت فعلی تیم ملی، به نظر می رسد زوایای عکسبرداری از پیراهن جدید جیووا نیز دارای تنوع لازم نبوده و عکس های مستقیم باعث شده ، رنگ های به کار رفته در کناره ها و حاشیه زیر آستین پیراهن از دید مخاطب پنهان بماند و موجب نارضایتی از طراحی ساده پیراهن شود هر چند طرح فعلی نیز توسط مدیران فدراسیون و از بین ۲۰ طرح پیشنهادی برگزیده شده است.
به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از تابناک، نماینده رسمی شرکت ایتالیایی تولید پوشاک جیووا نسبت به انتقادها از طرح جدید پیراهن تیم ملی واکنش نشان داد و گفت طرح فعلی از میان ۲۰ پیشنهاد مختلف توسط فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است.
بردبار مدیرعامل این شرکت و نماینده رسمی برند جیووا در ایران که با قراردادی شش میلیون یورویی ، اسپانسر تامین پوشاک تیم ملی فوتبال شده است، در تماس با تابناک توضیحات کاملی درباره مطلب منتشر شده درباره رد طرح های زیبای البسه تیم ملی ارایه کرد. وی ضمن اشاره به تامین البسه تیم های حرفه ای کشورهای مختلف عربی از امارات و کویت گرفته تا عربستان سعودی و ایتالیا به گستره بازار تحت پوشش این برند تاکید کرد.
در گزارش تابناک ضمن انتشارعکسی از طرح های جذاب تر برای پیراهن تیم ملی، نسبت به سادگی و نمای نه چندان زیبای به نمایش درآمده انتقاد شده بود و دلیل احتمالی این موضوع را ضعف جیووا در تولید طرح های پیچیده تر ارزییابی کرد.
بردبار برای رد این فرضیه تصاویری از پیراهن های تولید شده توسط این برند ایتالیایی که اکنون مورد استفاده تیم های سری آ قرار می گیرد، در اختیار تابناک قرار داد که نشان می دهد این شرکت در تولید محصولات درجه اول و با طراحی های بسیار پبچیده تر هم مشکلی ندارد.
نماینده جیووا و مدیرعامل شرکت حامی تیم ملی فوتبال، در ادامه توضیحات خود به برنامه بلندمدت این شرکت برای حمایت از ورزش بانوان در ایران و همچنین تامین رضایت ملی پوشان با تحویل البسه تیم ملی با بهترین کیفیت اشاره کرد.
همچنین با نگاهی به اتود نهایی پیراهن و شورت فعلی تیم ملی، به نظر می رسد زوایای عکسبرداری از پیراهن جدید جیووا نیز دارای تنوع لازم نیست و عکس های مستقیم باعث شده ، رنگ های به کار رفته در کناره ها و حاشیه زیر آستین پیراهن از دید مخاطب پنهان بماند.
وی ادامه داد: طرح هایی که در برخی از سایت ها از جمله تابناک به عنوان مدل های مردود شده ولی زیبا برای پیراهن تیم ملی منتشر شده، هیچوقت در اختیار این شرکت قرار نگرفت و در واقع فدراسیون فوتبال که انتخاب کننده طرح پیراهن بود طراحی فعلی را از بین بیش از ۲۰ طرح پیشنهادی برگزید و این انتخاب در دایره اختیارات شرکت جیووا نبوده است.
طرح های زیر مربوط به لباس دو باشگاه کارپی و کیه وو طی فصل جاری ۱۶-۲۰۱۵ کاچو ایتالیا است که از لحاظ پیچیدگی های طراحی و تولید بمراتب نسبت به لباس تیم ملی ایران در سطوح بالاتری قرار دارد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
به نظر من تیمی که میخواد بره جام جهانی باید لباساش در حد تیمای حاضر در این رقابت ها باشه. اکثر تیم های رقابت های فوتبالی اعم از جام جهانی و سایر رقابت های معروف اروپایی از سه برند آدیداس، نایک و پوما استفاده میکنن، البته پوما سهم کمتری داره. حتی خود تیم ملی ایران هم توی جام جهانی ۲۰۰۶ همانند تیم ملی ایتالیا از برند پوما استفاده میکرد. حالا نمیدونم پشت پرده چه اتفاقایی افتاده که برند گمنامی مثل اینی که الان هست و حتی خودش یه لوگوی درست و حسابی واسه خودش نداره، میاد و لباسای ما به این شکل طراحی و تامین میکنه. افتضاحه افتضاح!!!