اخبارپیشنهاد سردبیرعمومی

پیشنهاد دنیای تبلیغات: با حضور همه ستارگان، تیزر متفاوت و خلاقانه نایک برای جلوگیری از انقراض زیبایی فوتبال / آخرین بازی

دنیای تبلیغات -سمانه پور محمد- نایک در زبان یونانی، به معنی الهه پیروزی است .نایک در تازه‌ترین شاهکار تبلیغاتی خود به نام” آخرین بازی “که به مناسبت آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ منتشر شده، تیزری انیمیشنی را با حضور ستارگان دنیای فوتبال نظیر نیمار، ابراهیموویچ، رونالدو، اینیستا، ریبری، وین رونی، تیم هاوارد و ادن هارد ترتیب داده است. نایک با کمپین تبلیغاتی آخرین بازی سعی دارد، فوتبال را از کسالت، هیجان اندک و  نهایتاً انقراض نجات دهد.

nike the last game designboom02 در پیشنهاد دنیای تبلیغات: با حضور همه ستارگان، تیزر متفاوت و خلاقانه نایک برای جلوگیری از انقراض زیبایی فوتبال / آخرین بازی

“آخرین بازی” داستانی افسانه‌ای پیرامون آینده فوتبال و نجاتش از انقراض است. آینده‌ای که بازیکنان رباتیک ولی ریسک‌ناپذیر و در عین حال قابل اعتماد توسط یک دانشمند جایگزین بازیکنان اسطوره‌ای می‌شوند. این اقدام به‌بهانه نفرت دانشمند از حرکات تهورآمیز افرادی مثل نیمار و رونالدو صوت می‌گیرد، او حتی در بخشی از فیلم به تحلیل علمی ضربات بازیکنان می‌پردازد و خطاهای آنها را مورد نکوهش قرار می‌دهد. اما نتیجه این اقدام چیزی جز دور شدن فوتبال از زیبایی و هیجان ذات آن نیست.اما بالاخره بازیکنان واقعی و مبتکر داستان تصمیم می‌گیرند که کمر به مقابله با این ایده بسته و فوتبال را از انقراض نجات دهند. آن‌ها تیم شبیه‌سازی شده را به مباره می‌طلبند. مبارزه‌ای که آینده فوتبال را رقم می‌زند…این انیمیشن روایتی مهیج از ضرورت ریسک‌پذیری و شهامت است، عواملی که چاشنی هیجان در فوتبال و بلکه کسب و کار هستند. در حقیقت در دنیای پر‌رقابت و توام با با عدم قطعیت امروز، چگونگی رفتارصاحبان کسب و کار و مدیران بازار در مقابل مخاطرات و ریسک از جمله عوامل توفیق در اتخاذ تصمیمات شایسته و بایسته است.
ویدیو را ببینید:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا