دنیای تبلیغات-امیرحسین نوریان- پشت این همه سر و صدا، قصه بافی ها و پز دادن ها، حال تبلیغات ایران هیچ خوب نیست. گاهی، شاید، کاری کمی قابل تحمل تر اکران شود یا روی آنتن رود و باقی به طرز حیرت انگیزی آنقدر بد هستند که جایی برای تحلیل و دیالوگ و حتی مونولوگ از منظر تبلیغات باقی نمی گذارد. نمایش، خودشیفتگی، کنترل صدا های اطراف مشتری و… حال کیفی تبلیغات ایران را در نمودار بد و ثابتی، یکنواخت نگه داشته. در ظاهر قضیه هم با این تدابیر گویا همه چیز خوب است و در کمال رضایت همه با هم کار می کنند و به هم احترام می گذارند. به بیماری می ماند که زندگی نباتی دارد و همه خوشحالند که صدای قلبش می آید. اعضاء بدنش هم بدر کسی نمی خورد. قصه اش این است: حال همه ما خوب است اما تو باور نکن…
عکس: احترام کادر پزشکی یک بیمارستان در ژاپن به یک کودک مرگ مغزی