دنیای تبلیغات – «کمپین تبلیغاتی برای اکران «ردکارپت» تشکیل شده تا به بهترین شکل برای اکران فیلم اطلاعرسانی و تبلیغات انجام گیرد.»
به گزارش دنیای تبلیغات سپهر سیفی سرمایهگذار فیلم «ردکارپت» و قائممقام مدیرعامل «کانون ایران نوین» با بیان این مطلب به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،گفت: « از مدتی پیش اتاق فکری برای اکران هرچه بهتر «ردکارپت» با حضور کارگردان و تهیهکننده فیلم و طراحان و مجریان تبلیغات کانون ایران نوین و همچنین دستاندرکاران موسسه فیلمیران تشکیل شد و درباره تبلیغات هرچه بیشتر و بهتر «ردکارپت» سیاستگذاری و تصمیمگیری شد.»
وی ادامه داد: «درحال حاضر کمپین تبلیغاتی برای اکران «ردکارپت» تشکیل شده و گروهی در حال کار روی اقلام تبلیغی فیلم هستند تا با توجه به همزمانی اکران با ماه رمضان و مسابقات جامجهانی، فیلم فروش خوب و موفقی داشته باشد. ما از حداکثر ظرفیت تبلیغات در سطح شهر، ایستگاههای مترو، تلویزیون و مطبوعات استفاده خواهیم کرد چراکه معتقدیم تبلیغات نقش بسیاری در معرفی، اطلاعرسانی و ارائه یک فیلم دارد و بدون تردید در فروش آن تاثیرگذار خواهد بود همانطور که درباره دیگر فیلمهای ایراننوین فیلم از جمله «چه خوبه برگشتی» هم این اتفاق افتاد.»
سیفی که تهیهگنندگی «ماهی و گربه» را برعهده دارد درباره اکران این فیلم هم توضیح داد:« هنوز زمان قطعی اکران «ماهی و گربه» مشخص نشده است در ابتدا قرار بود عید فطر روی پرده سینماها برود اما تا کنون زمان اکران آن رابه طور قطعی اعلام نکردند با این حال ما مقدمات اکران و تبلیغات فیلم را فراهم کردیم و امیدواریم با توجه به استقبالی که «ماهی و گربه» در جشنواره فجر صورت گرفت، اکران و فروش موفقی داشته باشد.»
وی افزود: ««ماهی و گربه» یکی از موفقترین فیلمهای سینمای ایران در عرصه بیناالملل است و تا کنون در جشنواره معتبر دنیا حضور داشته و موفق به کسب جایزه شده. این حضور همچنان ادامه دارد و تا پایان سال میلادی جشنوارههای بسیاری برای حضور ونمایش «ماهی و گربه» ابراز تمایل کردهاند.»
به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «ردکارپت» که از فردا ۴ تیر ماه اکران عمومیاش را آغاز میکند در حاشیه جشنوارهی فیلم کن سال گذشته توسط رضا عطاران ساخته شد.