اخبارعمومی

قصه های مک دونالد و ثبتش! / دوباره تایید ثبت برند «مک دونالد» در ایران

دنیای تبلیغات – تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص فعالیت شرکت«مک دونالد» در ایران،گفت: برند تجاری این شرکت برای پیشگیری از مشابه سازی در بسیاری از کشورها از جمله در ایران ثبت شده است اما این شرکت در کشور هیچ شعبه‌ای را به ثبت نرسانده است.

به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از خبرگزاری میزان، احمد تویسرکانی با اشاره به ثبت علامت تجاری شرکت آمریکایی «مک دونالد» در ایران گفت: ثبت مک دونالد مربوط به موضوع ثبت علامت تجاری این شرکت است که به شکل بین المللی همه شرکت هایی که عضو سازمان جهانی سازمان مالکیت معنوی هستند،اقدام به ثبت نام و علامت تجاری می کنند.رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص علت ثبت برند تجاری این شرکت آمریکایی،گفت:شرکت ها برندهای تجاری خود را برای جلوگیری از مشابه سازی و سوءاستفاده سایر شرکت ها در کشورها اعلام و در نهایت ثبت می کنند تا از لوگوی آنها سوءاستفاده نشود و نام تجاری را به اسم خود به ثبت برساند.تویسرکانی اظهار داشت: شرکت مک دونالد هیچ شعبه ای را در ایران به ثبت نرسانده است و حق فعالیت تجاری  نیز در کشور ندارد و تنها بحث ثبت تقاضای بین المللی از طریق سازمان جهانی مالکیت معنوی مطرح است.

مک دونالد در ایران
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا