دنیای تبلیغات – بر اساس یک نظرسنجی جدید که برای رتبهبندی برندهای معروف جهان انجام شده است، شرکت خودروسازی تویوتا پس از برندهای اپل، گوگل، کوکاکولا، مایکروسافت و آیبیام، بهعنوان ششمین برند با ارزش جهان و با ارزشترین برند صنعت خودرو شناخته شده است.
به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از دنیای اقتصاد، در این نظرسنجی، عملکرد مالی هر یک از برندها، میزان تاثیرگذاری کلی و سود بالقوه آنها مورد محاسبه قرار گرفته است.
بر این اساس، از میان شرکتهای خودرویی بی ام و در جایگاه یازدهم و درست بعد از آن مرسدس بنز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.
امسال در این رتبهبندی فولکس واگن رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده است.
در این رتبهبندی، فورد در رتبه ۳۸ قرار دارد و هیوندایی در رتبه ۳۹ ، آئودی در رتبه ۴۴، نیسان در رتبه ۴۹ و پورشه در رتبه ۵۶ با ارزشترین برندهای جهان قرار گرفته است. از دیگر خودروسازان، کیا در رتبه ۷۴، شورولت ۸۵، لندروور ۸۷ و مینی در رتبه ۹۸ قرار دارند.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات (ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)
زندگی مطمئن در راه آینده ی بهتر را در گروه تولیدی سیمان تفتان می باشد
سیمان تفتان انچه که شما از یک زندگی و سرمایه مطمئن می خواهید را برابر چشمان شما به اهتزار در می اورد
ایران ما- سرزمین ما – آینده بهتر با سیمانهای تفتان ما
درود بر خانم مقدم گرامی
به شدت طولانی می باشند. لطفا شعارهای با کلمات کمتر ارسال فرمایید