آموزشپیشنهاد سردبیرتحلیلعمومی

On line Shopping Therapy خرید درمانی آنلاین و نکاتی فراموش شده…

دنیای تبلیغات- آنا جلوه– خرید علیرغم اینکه کار و لذتی زنانه استنباط می شود اما هر گروه سنی با هر ویژگی نیازمند خرید است و آنچه که باید به آن پرداخت لذت بخش تر کردن آن برای همه خریداران است.

قیمت پایین تر فاکتوری است که بیش از آنچه مورد توجه و نظر خریداران است به آن پراخته شده است. اما در نهایت چیزی که هر خریدار به آن نیاز دارد اطمینان از حسن خریدش است که با کمترین میزان اضطراب و حاشیه حاصل شود.

دلایلی که یک شخص را وا می دارد تا از خانه خارج و به یک مرکز تجاری برای خرید مراجعه کند را در دسته های زیر می توان تقسیم کرد :

  • خرید یک کالای خاص
  • خرید مجوعه ای اتفاقی از آنچه که میبیند و هوس میکند
  • نگاه کردن به ویترین ها
  • گذران زمان و تفریح
  • برقراری ارتباطات اجتماعی

در بیشتر وب سایتهایی که ادعای فروش آن لاین دارند به حداکثر دو گروه فوق توجه شده که البته به نظر می رسد به غیر از پیشنهاد قیمت پایین تر و بعضا حمل آسان کالا در مقایسه با خرید در دنیای واقعی مزایای دیگری پیشنهاد نمی شود.

آنچه که امروزه فروشگاه های آنلاین باید به آن توجه کنند ارائه ی پیشنهادی جذاب به گروه اول ،توسعه خرید گروه دوم و ایجاد جذابیت تا عملیاتی شدن فرآیند خرید در گروه Window Shop ها، ایجاد محیطی فرح بخش برای گروه چهارم و امکان تعاملات اجتماعی برای گروه پنچم و همه ی گروه ها که در جستجوی برفراری روابط اجتماعی هستند .

نکته ی دیگری که در فروشگاه های آنلاین باید به آن دقت داشته باشیم دسته بندی نیازهای خریداران است. اینکه ما مجموعه ای از کالا ها هر چند متنوع و هر چقدر هم با قیمت عادلانه را با روشهای مناسب توزیع ارائه کنیم کار ویژه ای نکردیم.

آنچه که از ما تصویری ماندگار در ذهن مخاطب می سازد حل مساله خرید او است. اینکه ما توانایی شناخت نیاز مشتری را داشته باشیم و بدانیم چه چیزی او را وادار می کند دست به جیب شده و پول پرداخت کند.

DotcommerceDay az internetes vasarlas napja 4ff1c7f332b595aff31592222e6740c0 در On line Shopping Therapy خرید درمانی آنلاین و نکاتی فراموش شده...

 

میل به به روز بودن ، میل به قرار گرفتن در دسته خاصی از اجتماع ، خراب شدن دستگاه قبلی و یا هر نیاز دیگری …

باید بتوانیم راه های شناخت نیاز ها را پیدا کنیم و برای مسائل مخاطبین بهترین راه حل را ارائه کنیم.

من برای چه یک تلویزیون جدید می خواهم ، برای چه خانه ای ، با چه بودچه ای ، چه دلایلی برای تماشای تلویزیون دارم و حتی تلویزیون کهنه خود را چه می کنم ؟

حالا پیشنهاد این فروشگاه برای من چیست ؟

ما در فروشگاه های آنلاینی که این روزها، روز به روز به تعدادشان افزوده میشود، به ایده ای فراتر از یک فروشگاه بزرگ و در دسترس نیاز داریم، چیزی شبیه خرید درمانی !

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

آنا جلوه

عضو هیئت تحریریه دنیای تبلیغات

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا