اخبارعمومی

پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند / با حضور دکتر محمدیان، دکتر ندافی و…

دنیای تبلیغات- واحد خبر- دکتر سارا ندافی، از اعضای هیات تحریریه سایت دنیای تبلیغات، در کنار اساتیدی چون دکتر محمدیان،سخنران پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند است.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی گروه آموزشی اندیشه‌گستر، پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) پنجم و ششم شهریورماه ۱۳۹۴ با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت در سالن همایش‌های بین المللی مخابرات شیراز برگزار می‌شود. در این کنفرانس ۲ روزه چهره‌های شاخص حوزه IMBC و  بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و صاحبان برند حضور خواهند داشت .

نیما حکیمی مقدم دبیر کنفرانس و مدیرعامل گروه شرکت‌های اندیشه مخاطبان اصلی این کنفرانس را طیف وسیعی از مدیران و کارشناسان دانست و اظهار داشت: مدیران عامل و مدیران ارشد سازمانهای دولتی و خصوصی، کارفرمایان، کارآفرینان، صاحبان برندها در صنایع مختلف، مدیران و مشاوران بازاریابی، تبلیغات، فروش و روابط عمومی، تولیدکنندگان و کارآفرینان در صنایع و برندهای مختلف، کارمندان واحدهای فروش و مارکتینگ برندهای داخلی و خارجی، دانشجویان و اساتید رشته های مدیریت، بازاریابی، MBA ، DBA  و …، فروشندگان و صاحبان مشاغل خرد و کلان و بازاریابان و بازارسازان حرفه‌ای اصلی ترین مخاطبان این کنفرانس هستند.

مشاور و استراتژیست بازاریابی و برند ضمن تاکید بر اهمیت سطح کیفی کنفرانس ادامه داد: شش سخنران اصلی کنفرانس را بهنود الله وردی نیک (مشاور ارشد برند، هدایتگر و استراتژیست کمپین های برندینگ)، محمود محمدیان (مشاور ارشد بازاریابی، برند و ارتباطات یکپارچه بازاریابی)، رضا فضلی صالحی (استراتژیست بازاریابی و تبلیغات)، سارا ندافی متخصص  Visual Branding، کیوان طالب مدرس رسمی آکادمی TUVNORD آلمان و مجید کثیری بنیان گذار و مدیرعامل آژانس رسانه اخبار رسمی تشکیل می‌دهند.

 

photo_2015-07-25_15-21-16

حکیمی مقدم در ادامه به تشریح محورهای کنفرانس پرداخت و گفت: کمپین ۵M+1  (پنج + ۱ تصمیم کلیدی در IMBC)، تکنیک های افزایش اثربخشی تبلیغات و IMBC، رفتار مصرف کننده در IMC، کارگاه تخصصی Visual Branding، مهندسی فروش، مهندسی فروشنده و برندینگ بر مبنای روابط عمومی و محتوا (Content Branding) اصلی ترین محورهای پنجمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) هستند.

وی در پایان تاکید کرد: در سال‌های گذشته، سه دوره کنفرانس IMBC در منطقه جنوب و یک دوره به صورت کشوری برای ۱۵۰۰ نفر برگزار شده است .به شرکت کنندگان در این کنفرانس از سوی آکادمی TNV استرالیا گواهینامه معتبر اعطاء می‌شود.

شایان ذکر است ثبت نام رسمی این کنفرانس از یکم خردادماه  آغاز و تا بیستم مردادماه ادامه خواهد داشت .

به گزارش اخبار رسمی ؛ علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کنفرانس به وبسایت رسمی آن به نشانی www.imbcgroupe.ir مراجعه فرمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا