آموزشپیشنهاد سردبیرتحلیلدیگر رسانه‌هاعمومی

یک کار مزخرف لعنتی به تمام معنا / مصاحبه فرصت امروز با امیرحسین نوریان سردبیر دنیای تبلیغات به بهانه حضور “تاژ” در سریال پایتخت

دنیای تبلیغات- این متن مصاحبه آقای امیر کاکایی از روزنامه فرصت امروز مورخه ۲۹ تیر ۹۴ با امیرحسین نوریان سردبیر سایت دنیای تبلیغات است:

 

noorian

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. ممنون از این نقد…
    متاسفانه این موضوع در بیشتر سریالها و برنامه های آشپزی و … دیده می شه، خصوصا سیروس مقدم که در این زمینه پیشرو هم هست، در سریالهای وی تبلیغات به شدت پررنگ و بد هستند، تبلیغ موسسه عسگریه، اطلس مال و…مثلا در پایتخت امسال در اوج باران و سیل مشاهده می شه که بچه ها قوطی های محصولات تاژ رو دارن حمل می کنن!!!! اصلا قابل باور نیست…
    امیدوارم بالاخره یاد بگیریم!

  2. شاید برای شما باورکردنی نباشد که هزینه تبلیغات این برند در سریال پایتخت نزدیک به ده میلیارد (تومان) بوده است!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا