عمومی

نکاتی ساده برای حداکثر کردن کمپین های تبلیغاتی فیسبوک

دنیای تبلیغات – برای اینکه بتوانید تبلیغات خودتان را در فیسبوک به حداکثر برسانید نیازمند بودجه تبلیغاتی هستید. این چیز ساده ای نیست، همچنین بسیاری ممکن است فکر کنند که این یک مشکل است. کتاب هایی هم در این زمینه نوشته شده اند که شما می توانید از نگارش همین کتاب ها به پیچیدگی این موضوع را پی ببرید.

در نکاتی ساده برای حداکثر کردن کمپین های تبلیغاتی فیسبوک


به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از شارا، آنچه واقعا دشوار است سعی کردن برای ترویج یک سایت کوچکتر مانند www.seopr.ir است که بودجه ای که برای آن موجود است بسیار محدودتر از بودجه سایت های سئو می باشد. انجام هر کدام از مواردی که در ذیل آمده است می تواند یک دلار به منفعت شرکت شما برای به حداکثر رسانی کمپین تبلیغاتی فیسبوک باشد. پس سعی کنید این موارد را در نظر داشته باشید.

 

انتخاب های خود را بشناسید
شما باید همه انتخاب های تبلیغاتی خودتان را که برایتان به عنوان گزینه وجود دارد بر اساس اهداف خود بشناسید. به طور کلی، شما می توانید از تبلیغات فیسبوک برای موارد زیر استفاده کنید

• دریافت لایک ها برای صفحه

 

• ترویج یادداشت های صفحه

 

• استفاده پیشرفته از گزینه های تبلیغاتی- بسیاری چیزها مانند دریافت خبرنامه و ثبت نام ها و … در این گزینه ها وجود دارد. بنابراین حتما دقت کنید که آن را خوانده باشید.

 

• انجام آزمون های بخش بندی

 

• بسیاری فقط بر تبلیغات فیسبوک سرمایه گذاری می کنند و یک تبلیغ را اجرا می نمایند. این ایده خوبی نیست. شما نیاز دارید که صبور باشید، پروژه های خوبی را انجام دهید و تست های بخش بندی را نیز انجام داده باشید. اجرای تبلیغات بیشتر بر اساس بودجه ای است که شما در اختیار دارید و این نیز ایده خوبی است که بخواهید برای بیشتر دیده شدن، بیشتر هزینه کنید. اگر بودجه ۱۰ دلار برای هر روز دارید، می توانید چهار تبلیغات را که هر یک به مبلغ ۲٫۵ دلار است به صورت روزانه انجام دهید که با این کار می توانید نتیجه بهتری از تبلیغات خود دریافت کنید.

 

همیشه از گزینه پیشرفته استفاده کنید
همچنان که تبلیغات خود را در فیسبوک ایجاد می کنید، می توانید به تنظیمات استانداردی که وجود دارد بچسبید یا می توانید گزینه های هدف خود را بیشتر کنید و گزینه های پیشرفته را انتخاب کنید. این گزینه ها درهای بیشتری را برای بهتر هدف قرار دادن باز می کند، که دقیقا شما را به نتایج بهتر و اساسا تبلیغات مورد نظرتان می رساند.

 

درک مناقصه ای از گزینه های در دسترس
روش های تبلیغاتی که به طور پیش فرض مورد استفاده قرار می گیرند با نام CPM شناخته می شوند، که به معنای این است که شما برای هر بار که تبلیغات شما نشان داده شود هزینه ای را پرداخت می کنید، و نه زمانی که نتیجه ای از تبلیغات خود دریافت کردید. این ایده بدی نیست و بسیاری موارد از آن استفاده می کنند، اما موقعیتی است که شما می خواهید از گزینه CPC به جای CPM استفاده کنید. همیشه درباره گزینه ها مناقصه ای فکر کنید، به این صورت که کدامیک از گزینه های در اختیارتان را می توانید با هزینه ای کمتر و کارایی بیشتر انتخاب کنید. به عبارت دیگر شما باید بدانید که کدام گزینه تبلیغات موثرتری برای کالا و خدمات شما می کند و هزینه کمتری برایتان در بر خواهد داشت.

 

ویرایش تیتر تبلیغات
این یکی از چیزهایی که ممکن است ندانید. وقتی یک تبلیغات ایجاد می کنید، می توانید صفحه ای را از پایین منو انتخاب کنیم. این کار باعث می شود که تیترها به طور خودکار تولید شوند. به منظور کنترل بیشتر، از آدرس یو آر ال صفحه فیسبوک در تبلیغات خودتان استفاده کنید. این به شما اجازه می دهد که به راحتی بتوانید تیتر را برای چیزی که می خواهید تغییر دهید و بهره بیشتری از آن دریافت کنید.

 

تبلیغات فیسبوک تغییر می کند و ویژگی های جدید دائما در حال افزوده شدن است. این واقعا معم است که شما به روز باقی بمانید و بهترین تصمیمات را در تقابل با تغییرات اتخاذ کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا