ثریا نوروزی-دنیای تبلیغات-از آنجایی که افراد بزرگسال با علم به فواید لبنیات معمولا سعی در مصرف محصولات لبنی به مقدار کافی دارند، تولید کنندگان این محصول تلاش میکنند بازار هدف کودکان را به صورت جدی حفظ کنند. بنابراین با انواع تبلیغات سعی در تشویق کودکان به مصرف روزانه لبنیات دارند.
Skyr نام ماستی است که از زیر برندهای Arla میباشد. برای تبلیغ این ماست از یک پسر بچه کوچک که در منطقه سردسیر ایسلند پیام رسان شهرشان میباشد استفاده شده است. این شهر تا سال ۱۹۷۸ همچنان فقط یک دستگاه تلفن داشت و بسیاری بر این عقیده هستند که کارایی این پسربچه در رساندن پیامهای تلگرافی به صورت شفاهی به صاحبان پیام، عامل اصلی این مسأله بوده است. این پسر برای رساندن پیامها مجبور بود با مرارت های زیادی همچون بدی هوا دست و پنجه نرم کند. اما به طرز شگفت آوری این همه توان و استقامت کودک به خاطر خوردن ماست بوده است. با دیدن ویدیوی این مطلب تلاش و استقامت پسربچه داستان را تحسین خواهید کرد.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)