دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی-روز بیست و چهارم مارچ مک دونالدز طی کمپینی هماهنگ در سراسر دنیا ۲۴ هدیه در ۲۴ شهر جهان در مدت ۲۴ ساعت در بین ۲۴ نفر کرد. این کمپین جهانی ابتکار جالبی بود که مجموع ایده های بسیاری را در قالب یک ایده عرضه کرد. برای مثال در شهر سیدنی استرالیا، مک دونالدز یک فنجان غول پیکر مک کافه که درون آن پر از توپ بود مستقر کرده بود که مردم میتوانستند به داخل آن شیرجه بزنند. همین طور در توکیو دکه ای گذاشته بودند که به اشخاص همبرگر مجانی میداد و از حالت سورپریز و تعجب آنها عکس میگرفت. همین طور در بخارست مک دونالد “مارپیچ شادی” برای بازی و سرگرمی مردم راه انداخته بود و در مانیلا به ۲۴ راننده ای که در صف پرداخت عوارض بین شهری بودندهمبرگر میدادند. موتورسواران هم از این مسئله بی بهره نبودند. در شهر هوچی مین دکه ای تعبیه شده بود که به موتورسواران در حال عبور بدون اینکه از موتورشان پیاده شوند همبرگر میدادند. در مادرید هم ۲۴ نفر منتخب با کمک همدیگر قطعات پازل غول پیکر مک دونالد را سرهمبندی و تکمیل کردند. اگرچه همگی این ۲۴ کمپین در ۲۴ شهر مختلف و طی ۲۴ ساعت تحت یک عنوان برگزار شدند اما هر کدام در نوع خود منحصر به فرد بودند. و اما نتایج این کمپین فوق العاده بودند. طی همان روز #imlovinit توسط بیش از ۴۰،۰۰۰ نفر ذکر شد بود که ۸۵۰ برابر بیش از میانگین روزانه بود. از آنجائیکه این کمپین همزمان در تویتر و فیسبوک دنبال میشد این اولین بار بود که مک دونالدز جز ۱۰ موضوع داغی بود که در تویتر در مورد آن صحبت میشد. عکسها به وضوح گویای ابتکار مک دونالدز در اجرای این کمپین میباشند.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)
عالی