دنیای تبلیغات- ثریا نوروزی-
برند “نیوا سانی” در تبلیغی جدید قصد دارد برای والدینی که نگران فرزندانشان هستند آرامش خاطر فراهم نماید. از آنجائیکه در سواحل شلوغ و پرازدحام در ایام تابستان امکان گم شدن بچه ها وجود دارد، این برند دستگاه ردیاب کوچکی را به شکل دستنبند به همراه اپلیکیشنی که این ردیاب را شناسایی میکند، طراحی کرده است. این دستگاه به والدین کمک میکندهر زمان که بخواهند از مکان فرزندانشان مطلع شوند. کافیست این دستگاه به دور مچ کودک بسته شود و اپلیکیشن مربوطه دانلود گردد و سپس محدوده های مکانی مورد نظر که پدر و مادر مایلند کودک در آن محدوده و نه فراتر از آن بازی کند برای دستگاه تعریف گردد. هر زمان که کودک از آن محدوده ها فراتر برود آلارم دستگاه به صدا درآمده و والدین مطلع میگردند. با این محصول جدید “نیوا سانی” تلاش دارد خود را به عنوان برندی که بیش از پیش به دغدغه های مصرف کنندگان محصولاتش (در حین شنا و آفتابگیری در ساحل ) توجه دارد معرفی کند.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)