دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی-اگر جزء آندسته از خوانندگانی باشید که مطالب سایت دنیای تبلیغات را به طور مرتب دنبال میکنید احتمالا به خاطر دارید که چندی پیش مطلبی منتشر شد در مورد کمپینی به عنوان “علایم زندگی” که در آن از اتوموبیل های اسقاطی بر اثر تصادف به عنوان علایم راهنمایی و رانندگی در کنار جاده استفاده شده بود. ایده اصلی این کمپین آن بود که یک اتوموبیل له و لورده خیلی بیشتر از یک تابلوی معمولی و غیر فعال مثل “از سرعت خود بکاهید” جلب توجه کرده و موثر خواهد بود. کمپانی بیوک، تولید کننده ماشین های لوکس، در چین در کمپینی مشابه اما قدری متفاوت از قربانیان واقعی حوادث رانندگی که اکثرا عابرین پیاده بودند به این منظوراستفاده کرده است. طبق آمار هر ده دقیقه یک نفر در چین بر اثر تصادف جان خود را از دست میدهد. همان طور که در عکسها میبینید قربانیان حوادث که اکثرا دست یا پای خود را در بر اثر تصادف از دست داده اند علایم راهنمایی و رانندگی را در کنار خیابان و یا چهارراه ها به دست گرفته اند تا تلنگری جدی برای سایرین باشند. مشارکت این اشخاص در این طرح هشداردهنده تحسین برانگیز است.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]