اخبارپیشنهاد سردبیرعمومیمعرفی

حالا خود قربانیان توصیه می کنند / وقتی که قربانیان حوادث رانندگی داوطلبانه در یک کمپین تبلیغاتی شرکت میکنند

دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی-اگر جزء آندسته از خوانندگانی باشید که مطالب سایت دنیای تبلیغات را به طور مرتب دنبال میکنید احتمالا به خاطر دارید که چندی پیش مطلبی  منتشر شد در مورد کمپینی به عنوان “علایم زندگی”  که در آن از اتوموبیل های اسقاطی بر اثر تصادف به عنوان علایم راهنمایی و رانندگی در کنار جاده استفاده شده بود. ایده اصلی این کمپین آن بود که یک اتوموبیل له و لورده خیلی بیشتر از یک تابلوی معمولی و غیر فعال  مثل “از سرعت خود بکاهید” جلب توجه کرده و موثر خواهد بود. کمپانی بیوک، تولید کننده ماشین های لوکس، در چین در کمپینی مشابه اما قدری متفاوت از قربانیان واقعی حوادث رانندگی که اکثرا عابرین پیاده بودند به این منظوراستفاده کرده است. طبق آمار هر ده دقیقه یک نفر در چین بر اثر تصادف جان خود را از دست میدهد.  همان طور که در عکسها میبینید قربانیان حوادث که اکثرا دست یا پای خود را در بر اثر تصادف از دست داده اند علایم راهنمایی و رانندگی را در کنار خیابان و یا چهارراه ها به دست گرفته اند تا تلنگری جدی برای سایرین باشند. مشارکت این اشخاص در این طرح هشداردهنده تحسین برانگیز است.

交通公益完稿打样

交通公益完稿打样

交通公益完稿打样

交通公益完稿打样

交通公益完稿打样

good-campaign-buick-cover-

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا