اخبارعمومی

وقتی مردم بازیگران اصلی کمپین تبلیغاتی می‌شوند/ مهربان باشید، کسی را دوست داشته باشید و…

شاید کمپین جالب شکلات میلکا در کشور فرانسه را دیده باشید (برای خواندن آن مطلب اینجا را کلیک کنید). آخرین قطعه شکلات که شیرین‌ترین و خوشمزه‌ترین بخش آن بود، توسط کسی که این شکلات را خریداری کرده بود برای کسی که دوستش داشت به همراه یک پیام عاشقانه فرستاده می‌‌شد.

این برند در ادامه همان کمپین و با همان شعار و مضمون “جرات داشته باشید، مهربان باشید و کسی را دوست داشته باشید” جهت تبلیغ انسانیت و مهربانی این‌بار در کشور آرژانتین دست به کمپین جالب‌تری زده است: این برند یک دستگاه توزیع خوراکی (vending machine) در یک مکان عمومی قرار داده بود که داخل آن شکلات‌های میلکا وجود داشت. در کنار این دستگاه، اما کمی آن‌طرف‌تر مجسمه گاو میلکا به رنگ برند میلکا -بنفش- قرار داده شده بود. نکته جالب این کمپین این بود که بر روی این دستگاه توزیع شکلات هیچ محلی برای انداختن سکه یا امثال آن وجود نداشت و این همان نکته‌ای بود که تیم بازاریابی این برند را به هدف‌شان می‌رساند. آن‌ها می‌خواستند که مردم خودشان راه حل دسترسی به شکلات را کشف کنند. در نهایت مردم حدس زدند با به هم دادن دست‌هایشان و درست کردن یک زنجیر و در نتیجه لمس کردن گاو توسط آخرین نفر، دستگاه، شکلات میلکا در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. جالب اینجا بود که با اضافه شدن اشخاص جدید به این زنچیر تعداد شکلات‌های بیشتری از دستگاه خارج می‌شد و به دنبال آن گاو میلکا یک قدم به عقب می‌رفت تا افراد جدید به زنجیر ملحق شوند. این ویدیوی بامزه را ببینید و دانلود کنید (۵٫۵ مگابایت):

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا