اخبارعمومی

اتومبیل شما مثل فرزند شماست/ تبلیغ بیمه با یک نوزاد دوست‌داشتنی به‌ بزرگی یک اتومبیل

یک آژانس تبلیغاتی برای تبلیغ بیمه‌ای به نام “Nationwide” از ایده احساس آدم‌ها به ماشین‌شان استفاده می‌کند. مردم علاقه زیادی به ماشین‌شان دارند و آن را مثل فرزند خود تلقی می‌کنند. به همین سادگی “و چه چیزی بامزه‌تر از بزرگ‌تر کردن یک بچه به اندازه یک ماشین است؟”

NationwideBaby2-CaffeTablighat

ر این تیزر مردی با کمال اشتیاق اتوموبیل خود که به شکل یک نوزاد نمایش داده می‌شود را شسته و از او مراقبت می‌کند همان‌طور که افراد از نوزاد خود مراقبت می‌کنند. این تیزر از صحنه‌های بامزه برای نشان دادن این نوزاد استفاده می‌کند:

 

NationwideBaby3-CaffeTablighat

کودک در جلوی خانه همانند یک اتوموبیل شسته می‌شود، پشت در گاراژ قایم‌موشک بازی می‌کند، یک سبد چرخ‌دار خرید در پارکینگ یک فروشگاه به او برخورد می‌کند و در ناراحت‌ترین لحظه به لوله آبی که برای خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار می‌گیرد برخورد می‌کند. این‌جاست که اتوموبیل (که کودک در صحنه‌های قبلی به جای آن نمایان شده بود) یک لحظه برای اولین‌بار برای بیننده ظاهر می‌شود. شعار این بیمه این است “آن‌چه که برای شما با ارزش است برای ما نیز با اهمیت می‌باشد بنابراین زمانی‌که پوشش بیمه مهم است می‌توانید روی بیمه “در سطح ملی” حساب کنید.”

ببینید و دانلود کنید (۱/۹ مگابایت):

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا