یک آژانس تبلیغاتی برای تبلیغ بیمهای به نام “Nationwide” از ایده احساس آدمها به ماشینشان استفاده میکند. مردم علاقه زیادی به ماشینشان دارند و آن را مثل فرزند خود تلقی میکنند. به همین سادگی “و چه چیزی بامزهتر از بزرگتر کردن یک بچه به اندازه یک ماشین است؟”
ر این تیزر مردی با کمال اشتیاق اتوموبیل خود که به شکل یک نوزاد نمایش داده میشود را شسته و از او مراقبت میکند همانطور که افراد از نوزاد خود مراقبت میکنند. این تیزر از صحنههای بامزه برای نشان دادن این نوزاد استفاده میکند:
کودک در جلوی خانه همانند یک اتوموبیل شسته میشود، پشت در گاراژ قایمموشک بازی میکند، یک سبد چرخدار خرید در پارکینگ یک فروشگاه به او برخورد میکند و در ناراحتترین لحظه به لوله آبی که برای خاموش کردن آتش مورد استفاده قرار میگیرد برخورد میکند. اینجاست که اتوموبیل (که کودک در صحنههای قبلی به جای آن نمایان شده بود) یک لحظه برای اولینبار برای بیننده ظاهر میشود. شعار این بیمه این است “آنچه که برای شما با ارزش است برای ما نیز با اهمیت میباشد بنابراین زمانیکه پوشش بیمه مهم است میتوانید روی بیمه “در سطح ملی” حساب کنید.”
ببینید و دانلود کنید (۱/۹ مگابایت):