دنیای تبلیغات- امیر حسین نوریان- مایلی کهن نام کی روش و فردوسی پور را به طنز ترکیب کرد و گفت با رسانه ای که در اختیار داری فوتبال این ملکت را به لجن کشیده ای. این صرفا یک نظر است که او مطرح نمود، اما نکته جالبش این است که ترکیب رسانه قدرتمند و برند های فردی قدرتمند تاثیر شگرفی بر هر جریان و هدفی دارد. این که مایلی کهن این کار را انجام داد به کنار، اما ترکیب برند فردی قدرمت و رسانه قدرتمند، پتانسیل کم استفاده شده این روزهای ایران است، که بسیار با رسانه های قدرتمند با برند های قدرتمند و موثر فاصله دارد. این است که اثر گذاری کم شده و پتانسیل ها می سوزد. مثلا آیا محمود گبرلو برای سینما و برنامه هفت به عنوان رسانه/ تریبون سینمای ایران، برند قدرتمندی است؟ این ترکیب رسانه قوی بعلاوه برند قوی در تبلیغات ایران هم گزینه موثر فراموش شده ای است. استفاده های نسبتا مرتبط هم مانند همکاری گلزار با ایکات دارای این مشکل بوده که ممکن است برند فردی قدرتمند نبوده یا قدرتش حفظ نشده و یا رسانه قابل قبول نبوده و اینکه حتی خود برند محصول کم رنگ شده ای می باشد. ترکیب رسانه قوی با برند فردی قوی همچنان در ایران خاک می خورد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مثل همیشه متفاوت و با نگاه تیزبینانه نوشتید آقای نوریان
سایت شمار را چند ماهی است یگیری می کنم. رشد کیفی مطالبجای تقدیر دارد.
امیدوارم بهترین سایت تبلیغاتی بودنتان را حفظ کنید.
خسته نباشید.
چند پیشنهاد برای سایت متفاوت شما به ایمیل سایت فرستادم.
موفق باشید.