اخبارعمومیمعرفی

با جمع آوری قوطی های زباله، همبرگر و چیز برگر جایزه بگیرید

دنیای تبلیغات- ثریا نوروزی- همان طور که میدانید اخیرا برندها به منظور تاثیر بیشتر بر اذهان مخاطبین خود سعی در تبلیغ خود در قالب ارزشهای اخلاقی-انسانی دارند. حمایت از حفظ محیط زیست از دیگر رویکردهای نه چندان تازه برخی برندهاست که به یک نمونه از اقدامات در این راستا اشاره می شود:

مک دونالدز اخیرا کیسه زباله هایی را طراحی و در اختیار مردم قرار میدهد که بر روی این کیسه ها توضیحات کافی در مورد چگونگی دریافت همبرگر،چیزبرگر و ساندویچ مک دونالدز بزرگ در ازای جمع آوری تعداد مشخصی قوطی در این کیسه ها و تحویل آنها ارائه شده است. این قوطی ها در فرایند بازیافت مجددا مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

mcdonalds-sweden-cans-image 2

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویس‌دهنده آن‌لاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هم‌چنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا