دنیای تبلیغات- ثریا نوروزی- همان طور که میدانید اخیرا برندها به منظور تاثیر بیشتر بر اذهان مخاطبین خود سعی در تبلیغ خود در قالب ارزشهای اخلاقی-انسانی دارند. حمایت از حفظ محیط زیست از دیگر رویکردهای نه چندان تازه برخی برندهاست که به یک نمونه از اقدامات در این راستا اشاره می شود:
مک دونالدز اخیرا کیسه زباله هایی را طراحی و در اختیار مردم قرار میدهد که بر روی این کیسه ها توضیحات کافی در مورد چگونگی دریافت همبرگر،چیزبرگر و ساندویچ مک دونالدز بزرگ در ازای جمع آوری تعداد مشخصی قوطی در این کیسه ها و تحویل آنها ارائه شده است. این قوطی ها در فرایند بازیافت مجددا مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]