اخبارپیشنهاد سردبیرتحلیلعمومیمعرفی

وقتی ارزشهای انسانی-اجتماعی فراتر از فروش محصول قرار میگیرند

دنیای تبلیغات- ثریا نوروزی- علیرغم اینکه این روزها برخی برندها ارزشهای انسانی و گاها اخلاقی را فدای فروش محصولات خود میکنند،

برخی دیگر هوشمندانه تلاش میکنند با تمرکز بر اصول انسانی و ارزشهای اخلاقی به طور غیر مستقیم برند خود را محبوب اذهان و دلهای مخاطبین خود کنند. به نمونه ای از یک تیزر هوشمند که توسط شرکت dtac، دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در تایلند، ارائه شده است توجه کنید. اگرچه عموما این شرکت باید بر ارتباط بیشتر اشخاص از طریق تلفن همراه تاکید کند اما دراین تیزر با بکارگیری دومفهوم متضاد و دارای پارادوکس “ارتباطتان را قطع کنید تا ارتباط برقرار شود”  سعی در تبلیغ اهمیت ارتباطات انسانی دارد، چیزی که متاسفانه امروزه به دلیل نفوذ تکنولوژی هر روز کم رنگ تر می شود.

 

dtac3

 

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویس‌دهنده آن‌لاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

  1. این کار علاوه بر اینکه یک تیزر عالی با پیام انسانی بود،یک فیلم کوتاه تاثیر گذار هم بود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا