دنیای تبلیغات – امیرحسین نوریان– این ایده و اجرای معرکه را از دسنت ندهید. قرار است بگوید اس ام اس خواندن در حین رانندگی چه خطری دارد. ببینید چطور کارگردان و طراح با استفاده ازPOV یا Poin Of View (نمایی که مخاطب اطراف را از دریچه چشم بازیگر می بیند) کاری کرده که مردم خود را در موقعیت راننده می بینند و تجربه عملی خطر استفاده از تلفن همراه به هر دلیل را در حین رانندگی به آنها می چشاند!
تیزر را ببینید
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]