آموزشاخبارعمومی

پاسخ به چرایی تبلیغ کالا‌های خارجی بر بدنه اتوبوس‌ها / ارشاد به کالا‌های خارجی مجوز تبلیغات می‌دهد

دنیای تبلیغات- تبلیغ کالا‌های خارجی بر روی بدنه اتوبوس‌‎ها با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همراه بود که خود حاکی از عدم توجه به اقتصاد مقاومتی است.

photo_2016-10-03_11-24-20

در این میان بودند دستگاه‌هایی که در راه تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشتند و اختیارات خود را در این راه صرف کردند؛ حال سازمان‌ها و ارگان‌هایی نیز فعالیت دارند که در اوج فشار‌های اقتصادی وارد بر مردم و تعطیلی کارخانه‌های داخلی، تبلیغ کالای خارجی را نگین پیشانی خود کرده و برای پر فروش شدن بازارش هزینه می‌کنند.

به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از مشهد پیام، از چند روز گذشته تصاویری از تبلیغ کالا‌های خارجی بر بدنه اتوبوس‌های شهری در فضای مجازی منتشر می‌شود که زیر آن با افتخار نام کشور وارد کننده حک شده است.

برای چرایی تبلیغ کالای خارجی بر روی بدنه اتوبوس‌های شهری با علی اصغر نیشابوری مدیر عامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد به گفت‌و‌گو پرداختیم که مشروح آن به شرح ذیل است:

طبق قراردادی که با شرکت پیمانکار برای تبلیغ کالا‌ها بر روی بدنه اتوبوس‌ها منعقد کرده‌ایم، این شرکت موظف شده تا برای نمایش هر تبلیغ، مجوز لازم را از ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اخذ نماید.

تمام تبلیغات اتوبوس‌ها دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد است.

تاکید ما به شرکت پیمانکار این است که تبلیغات محصولات خارجی نباید بر روی بدنه اتوبوس‌ها به نمایش گذاشته شود، بلکه کالای تبلیغی باید محصول داخلی کشور باشد.

نمایش تبلیغ کالای خارجی بر بدنه اتوبوس جرم یا تخلف نیست بدان جهت که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجوزش را صادر کرده است، با این حال تلاش این است که از کالای داخلی برای تبلیغات بهره گرفته شود.

 

در نهایت این شرکت پیمانکار تبلیغاتی است که بنا به مجوز صادر شده اقدام به تبلیغ کالا می‌کند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا