آژانس‌های تبلیغاتی ایرانآموزشاخباربهاریه ۱۳۹۵پیشنهاد سردبیررویدادهاعمومی

وقتی آمریکا در سال ۲۰۱۴ نگارخانه شد + تصاویر

دنیای تبلیغات- ثریا نوروزی-  سال ۲۰۱۴ در آمریکا طرحی اجرا شد که در آن بیش از ۵۰۰۰۰ اثر هنری، در ۱۷۰ شهر در آمریکا در بیلبوردهای ثابت و دینامیک، وسایل حمل و نقل و فضاهای تبلیغاتی اکران شد که به گفته دست اندرکاران، این طرح یک کپی از طرحی مشابه بوده که سال قبلش در انگلستان توسط چند موزه معتبر اجرا شده است. این طرح در آمریکا با نظر سنجی های تحقیقاتی همراه شد که حدود ۱۷۰۰۰۰ رای برای سنجش اثرات این طرح، طرح هایی که بیشتر مورد علاقه مردم  است و… صورت گرفت.

برخی تصاویر این پروژه را ببنید:

art everywhere us hed 2014 در وقتی آمریکا در سال 2014 نگارخانه شد + تصاویر

Image result

Image result

 

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result

Image result for Art Takes Over 50,000 Outdoor Ad Spaces in the U.S.

Image result

Image result for Art Takes Over 50,000 Outdoor Ad Spaces in the U.S.

Image result

Image result

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هم‌چنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا