دنیای تبلیغات- ثریا نوروزی- سال ۲۰۱۴ در آمریکا طرحی اجرا شد که در آن بیش از ۵۰۰۰۰ اثر هنری، در ۱۷۰ شهر در آمریکا در بیلبوردهای ثابت و دینامیک، وسایل حمل و نقل و فضاهای تبلیغاتی اکران شد که به گفته دست اندرکاران، این طرح یک کپی از طرحی مشابه بوده که سال قبلش در انگلستان توسط چند موزه معتبر اجرا شده است. این طرح در آمریکا با نظر سنجی های تحقیقاتی همراه شد که حدود ۱۷۰۰۰۰ رای برای سنجش اثرات این طرح، طرح هایی که بیشتر مورد علاقه مردم است و… صورت گرفت.
برخی تصاویر این پروژه را ببنید:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]