سامسونگ به کمپین جهانی حمایت از اهدای خون که با نام International Missing Type شناخته میشود، پیوست.
این کمپین که از ۱۵ تا ۲۱ آگوست ۲۰۱۶ در ۲۱ کشور جهان برگزار میشود با هدف بالا بردن آگاهی و اطلاع عمومی درباره اهدای خون در گروههای خونی مختلف برگزار میشود و نزدیک به یک میلیارد نفر از جمعیت کره زمین را هدف قرار داده است. کشورهای منتخب در این کمپین جهانی در ۱۰ سال گذشته با ۲۸ درصد کاهش در میان اهداکنندگان خون مواجه بودهاند.
دنیای تبلیغات – برای بالا بردن دانش عمومی درباره این بحران، شرکتهای تجاری و برندهای بینالمللی در کنار اشخاص معروف، هنرمندان و ورزشکاران حروف A، B و O را به عنوان نشانهای از گروههای خونی مختلف از نام و عنوانهای خود حذف میکنند. علاوه بر این در طول دوره برگزاری کمپین، مطالب آگاهیدهنده و ویدیوهای مختلف در رسانههای جمعی و اجتماعی با محوریت بالا بردن مشارکت در اهدای خون در کشورهای شرکتکننده منتشر خواهد شد.
در طول این دوره زمانی عنوان انگلیسی SAMSUNG بدون حرف A در وبسایت و رسانههای این شرکت به نمایش در خواهد آمد.