دنیای تبلیغات- کنفرانس عصر تبلیغات دیجیتال سانفرانسیسکو در روز ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۴ در ایالات متحده امریکا برگزار می شود.
به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از شارا، این کنفرانس پیرامون مباحثی نظیر داستانسرایی، برندینگ اینترنتی، شخصیت های تاثیر گذار، موبایل و ارزش افزوده شبکه های اجتماعی توسط برترین متخصصان تبلیغات ایالات متحده اجرا می شود.
سخنرانان این کنفرانس یک روزه از شرکت ها کوکا کولا، اسمارت تینگز، ویزا، سامسونگ ایالات متحده امریکا، گوگل، مک دونالد و توییتر انتخاب شده اند.
در فراخوان این همایش آمده است: «یادگیری از تجارب مگا برندها با ابزارهای جدید دیجیتال و کنار گذاشتن نامه های سنتی در دنیای امروز تبلیغات امری گریز نادپذیر است. با شرکت در این کنفرانس می توانید ترسیمی عقلانی از برنامه های آینده در حوزه رسانه ها و ارتباطات داشته باشید.
عصر تبلیغات برندهای بزرگ را در کنار هم جمع می کند و این برای جوانان نوپایی که می خواهند در فضای رسانه و تکنولوژی حضور پیدا کنند جذاب خواهد بود. همچنین کارآفرینانی که می خواهند بازار مصرف جدیدی را بسازند نیز می توانند با استفاده از خدمات و پرداخت های موبایلی نسل جدیدی از کسب و کار را تجربه کنند.
محل برگزاری این کنفرانس سانفرانسیسکو، خیابان میشن ۷۸۰، مریوت مارکیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کنفرانس مراجعه کنید:
http://events.adage.com/digitalsf2013/index.php?page=sponsors
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]