آموزشاخبارپیشنهاد سردبیرتحلیل

قحطی رنگ در فضای تبلیغات کشور / وقتی همه قرمزها با هم می آیند

دنیای تبلیغات- سمانه پور محمد- این روزها در هر اتوبان و نشریه ای چند آگهی با رنگ غالب قرمز خودنمایی می کند. گویی یهو قحطی رنگ آمده یا همه قرمزها با هم آمده اند….

اینها تنها بخشی از آگهی های قرمز این روزهاست:

دنیای تبلیغات

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. البته نمی شود به برندهایی که از رنگ سازمانی مخصوص به خودشون استفاده کرده اند در این باره ایرادی گرفت ولی باز هم می شود به شرکت های تبلیغاتی که روز اول برای برندها رنگ انتخاب می کنند خرده گرفت که مگر رنگ دیگه ای نیست! حالا من خودم چه کار کنم که رنگ سفید و قرمز رو برای برندم انتخاب کردم! البته ۵ سال قبل! یعنی منم اشتباه کردم!! یهو دنیای تبلیغات به من هم گیر نده!!!!!

    1. درود بر شما
      دقیقا
      برای همین در تیتر ذکر شده همه قرمزها باهم آمده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا