دنیای تبلیغات- سرویس خبر- برند شهری اصفهان در ۳ اردیبهشت ماه سال آتی مصادف با هفته اصفهان رونمایی می شود. این مطلبی است که از زبان رییس اتاق بازرگانی، صنعت معدن و کشاوری اصفهان بیان شده است. آنچه که از جستجوی موضوع برند شهری اصفهان در اینترنت می توان یافت، اخبار پراکنده ایست که حاکی از آغاز این پروژه از حدود ۳ سال پیش می باشد. در راستای این هدف استراتژی برند شهراصفهان در شورای عالی برند استان متشکل از استانداری، شهرداری، ارشاد، میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما و اتاق بازرگانی صنعت معدن و کشاوری استان اصفهان نهایی و از حدود ۳ ماه قبل فراخوان حضور جهت ارائه شعار و طراحی هویت بصری متناسب با آن میان آژانس های تبلیغاتی برتر کشور برگزار شده است. ماحصل کار ۳۲ پیشنهاد بوده که به درخواست شورای داوری، میان متخصصین عرصه تبلیغات و بازاریابی از طریق وب سایت www.esfahanbrand.com مورد نظر خواهی قرار گرفته اند.
آنچه از طریق بازدید این وب سایت قابل مشاهده است، چرایی اجرای این پروژه و نیز سند استراتژیک برند شهری اصفهان است. در این سند اشاره شده است که هدف برند سازی شهری در اصفهان توسعه ورود گردشگر (فرهنگی) خارجی و تاکید هویت برند اصفهان بر روی شکوه (Majestic) می باشد.
با مراجعه به سایت می توان آثار دریافتی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و از سوی دیگر متقاضیان حضور در فراخوان ارائه شعار برند شهری اصفهان تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند تا شعار و هویت بصری پیشنهادی خود را بر اساس بریف ارائه شده به آدرس ایمیل Info@esfahanbrand.com ارسال نمایند. شعار و هویت بصری منتخب شده در هفته اصفهان رونمایی و ضمن تقدیر از ارائه دهنده شعار پیشنهادی در مراسم، جایزه ۳۰ میلیون تومانی به وی داده خواهد شد.
طرح های ارسالی به شدت آماتور و بد هستند و هیچکدام از اونها مناسب برندینگ شهر اصفهان نیستند به هیچ وجه. ضمن اینکه وقتی برای آدرس ایمیل سایت اثر ارسال می کنید ایمیل دلیوری نمی شه!! احتمالا ایمیل قطع است یا تعریف نشده است!
فقط جایزه اش عالیه بقیه چیزهاش کلا قرو قاتیه!