اخبارپیشنهاد سردبیرتحلیل

برندسازی از نگارش فیلم نامه / فروش بعد از برند سازی / فروش گردنبند های مرغ آمینِ سریال شهرزاد

دنیای تبلیغات- سمانه پور محمد– اینکه حالا گردنبند  های مرغ آمین سریال شهرزاد به عنوان نماد عشق عرضه می شود، کاری بسیار هوشمندانه است. هوشمندی که می تواند در سریالهای مختلف، برند سازی اش در دل فیلمنامه شکل بگیرد و غالب سریال های ما به
آن بی توجه هستند… این برند سازی با محبوبیت عروسک های سینمایی و تلویزیونی متفاوت است و می تواند از این پس بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.

در برندسازی از نگارش فیلم نامه / فروش بعد از برند سازی / فروش گردنبند های مرغ آمینِ سریال شهرزاد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا