دنیای تبلیغات- سمانه پور محمد– اینکه حالا گردنبند های مرغ آمین سریال شهرزاد به عنوان نماد عشق عرضه می شود، کاری بسیار هوشمندانه است. هوشمندی که می تواند در سریالهای مختلف، برند سازی اش در دل فیلمنامه شکل بگیرد و غالب سریال های ما به
آن بی توجه هستند… این برند سازی با محبوبیت عروسک های سینمایی و تلویزیونی متفاوت است و می تواند از این پس بطور جدی مورد توجه قرار گیرد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مطلب جالب بود خانم پورمحمد
ممنون
سپاسگزارم عزیزم، ممنون از مطالب هوشمندانه شما