دنیای تبلیغات- واحد خبر- در شماره این هفته چلچراغ، پرونده مفصلی درباره پرسونال برند سیاسی و برند بازی سیاسی منتشر شده است.
در این پرونده، امیرحسین نوریان سردبیر دنیای تبلیغاتی مطلبی طنز با عنوان: به جون مادرم من یک پرسونال برند سیاسی ام با نگاهی به شیوع برند سازی فست فودی در آستانه انتخابات منتشر کرده است. همچنین در این پرونده مطالب جذاب دیگری نیز به این شرح منتشر شده:
سیاستمدارانی که برند می شوند شامل مطالبی در باره اوباما، پوتین و هیلاری کلینتون
انتخابات و سراب نامزدهای انتخاباتی، افسون پنهان کاندیداها
گفتگو با بهرام خیری با عنوان: برندهای سیاسی جلب آرای نسل معترض
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]