دنیای تبلیغات-پیشنهاد هفته- سعید سرحدی- این دو تیزر مدرن و جذاب آدیداس را ببینید. در تیزر اول آدیداس با استفاده از سوپر استارها سعی می کند تعریف جدیدی از سوپر استار ارائه دهد و تصویری که عوام از سوپر استارها دارند را پاک کند.
تیزر دوم اماتکلیف را روشن می کند: سوپراستار برای یک مخاطب و برای لذت بردن یک مخاطب کارهاشون رو به نحو احسن انجام میدن و مخاطب اصلی هم خودشون هستند!
ببینید چطور آدیداس به شکلی حرفه ای خود را با زندگی سوپر استارها در این تیزرها عجین کرده است.
سازنده ی تیزر ، شرکت یوهانس لئوناردو است واقع در نیویورک
نویسنده: سعید سرحدی
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فوق العاده س