اخبارتحلیل

همکاری یک خوراکی خوشمزه با یک غیرخوراکی دیدنی/ Kit Kat or You Tube Breaker

دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی- شکلات کیت کت و غول اینترنت یعنی گوگل باز هم باهم کار میکنند. بزودی در انگلستان بر روی بسته ۶۰۰,۰۰۰ عدد ازاین شکلات نام جدید “You Tube Breaker” درج خواهد شد. “کیت کت” به عنوان یکی از زیربرندهای “نسله”  اسپانسر ویدیوهای یوتیوب بر روی تلفن های هوشمند در بریتانیا خواهد بود و در عوض هنگام پخش ویدیو, عکس شکلات کیت کت ظاهر خواهد شد. به عبارت دیگر اگر خطاب به موبایل خود بگویید “You Tube my Break” نرم افزار تشخیص صدا یکراست شما را به سراغ ویدیوهایی که بیشترین بازدید را طی آن روز داشته اند میبرد. تمامی این اقدام در راستای همکاری مالی فاش نشده بین این دو برند است که از سال ۲۰۱۳ آغاز شده است. در کمپین قبلی, یوتیوب که تحت فرمان گوگل هدایت میشود برای حمایت از کیت کت,  نام “Android Kit Kat” را به سیستم عامل موبایل های خود داد و در عوض این نام بر روی کاور بسته بندی ۵۰۰میلیون شکلات کیت کت ظاهر شد. عکس های این همکاری مشترک و کمپین های مربوط به آنها را ببینید. جالب هستند.

kit1

Andkit1

Andkit2

Android-KitKat

Andkit3

 

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویس‌دهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا