دنیای تبلیغات- سمانه پورمحمد- پس از آزاد شدن حضور چهره های مطرح سینمایی و ورزشی برای شرکت در پروژه های تبلیغاتی به عنوان مدل، بهنوش بختیاری فعالیت های تبلیغاتی اش را با پاندورا آغاز کرد. اینها نخستین گام های رسمی مدلینگ تبلیغاتی چهره های مشهور برای خانوم های هنرمند و مشهور ایرانی در تبلیغات است.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
سلام و با عرض احترام برای زحمات شما..
بهنوش بختیاری یکی از شخصیت های کمدی شناخته شده با آرکتایپ ژستر است.آرکتایپی که همراه با شور و شادی..مزاح و کارهای غیرعادی خودرا نشان میدهد.
لذا وقتی این شخصیت در کنار موضوعی قرار میگیرد مخاطب انتظار یک چیز مفرح،شاد،و دارای حال و هوای طنز را خواهد داشت.
حال آنکه مطمئنا برای مجموعه بالا چنین برداشتی از محصول مورد نظر نبوده است.
چه خوب میشد اگر به جای ایشان که شخصیتی مطرح در عرصه ی کمدی است …از شخصیت هایی با آرکتایپ رویال(حکمران) و حتی عاشق
مانند بهرام رادان و مهتاب کرامتی و کسانی مانند این شخصیت ها کمک گرفته میشد.چرا که وقتی مخاطب با چنین آرکتایپ هایی روبرو میشود در ناخودآگاهش به او حس برتری دست داده و در نتیجه اگر ایشان در کنار موضوعاتی قرار گیرند مخاطب با انتخاب آن موضوع سعی در الگو برداری و رسیدن به آن حس برتری خواهد داشت و در نتیجه راغب به خرید میشود.
واقعا که چقدر بد حجاب