دنیای تبلیغات-ثریا نوروزی-برند ها تصور میکنند مردم از وندینگ ماشین ها (به اصطلاح دکه ها یا دستگاه های اتوماتیک که محصولات یک برند در آن چیده شده و با قراردادن اسکناس یا انداختن سکه در داخل آن میتوان محصول را از دستگاه دریافت کرد.) خوششان می آید بنابراین سعی میکنند با قرار دادن آنها در مکان های پر تردد، از این دستگاها برای جذب مشتری بیشتر و یا معرفی محصولات جدید استفاده کنند. هر زمان برندها حس میکنند این دستگاه ها برای مردم عادی شده اند و دیگر آن کارایی سابق را ندارند، دست به ابتکار میزنند.
برند old Spice ،تولید کننده انواع عطر و ادکلن، اسپرهای بدن و ضد عرق، دئودورانت، شامپو، صابون و …برای معرفی سه رایحه جدید خود به نامهای Timber, Amber وCitron طی روزهای ۱۲-۱۴ فوریه در اقدامی غیر عادی وندینگ ماشینی را در مکانی پر تردد قرار داده است که این دستگاه به جای محصولات انتخاب شده توسط مشتریان، چیزهای عجیب و غریب و غیر عادی مثل پوست مار تحویل آنها میدهد. اگر شما مثلا به جای یک ادکلن از دستگاه یک شاخه شبدر با هفت برگ دریافت کردید خیلی تعجب نکنید چون این وندینگ ماشین چیزهای عجیب غریب تر از این هم برای تحویل دارد. با هم ویدیوی مربوط به این کمپین را ببینیم.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات(ای نتورک)٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)