اخبارتحلیل

طرح یک سوال: مگر تا آلان چطور بوده که حالا حضور چهره های ورزشی و هنری در تبلیغات تولیدات داخلی مجاز شد

دنیای تبلیغات- سمانه پورمحمد- حسین انتظامی – معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازنگری در قانون تبلیغات گفت: قبلاً حضور چهره‌های ورزشی و هنری در انواع تبلیغات، ممنوع بود. اخیراً این ضوابط مورد بازنگری قرار گرفت و حضور این چهره‌ها در تبلیغ «صنایع و تولیدات داخلی»، مجاز شد تا با استفاده از این ظرفیت به توسعه بازار این صنایع کمک کند.

به گزارش ایسنا، انتظامی ادامه داد: البته طبیعی است که سایر ضوابط از جمله معارض نبودن با فرهنگ اسلامی و ایرانی برای همه نوع تبلیغات و از جمله این نوع تبلیغات، جاری است و نظارت خواهد شد. به علاوه در ضوابط جدید و با توجه به ضرورت رعایت حقوق کودکان، از این نوع تبلیغات برای محصولاتی که مصرف‌کننده آن عمدتاً کودکان هستند نمی‌توان استفاده کرد.

این خبر در نهم بهمن ماه سال جاری در حالی روی خبرگزاری ها رفته است که تبلیغات جواد نکونام از شبکه ملی بصورت تیزر و در بیلبوردها بصورت محیطی مدت ها در حال اکران است. و مخصوصا در زمان پخش بازی های جام ملت ها بسیار پخش شد.این دلیل دیگری بر نیاز مبرم تلویزیون به تبلیغات حتی خارج از ضوابط جاری است.

تیزر را ببینید:

 

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویس‌دهنده آن‌لاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هم‌چنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا