اخبارپیشنهاد سردبیرتحلیلمعرفی

داشتن شیطنت، شرط تبلیغات خوب… / پیشنهاد کتاب: تبلیغات مرده است، زنده باد تبلیغات

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- از میان کتاب های زیادی که این روزها درباره بازاریابی و تبلیغات منتشر می شود که بخشی ازآنها لطف ناشران است که برای دنیای تبلیغات ارسال می کنند و برخی را تهیه می کنم، به مرور کتاب های خوب و جذابش را به شما پیشنهاد و معرفی می کنم.

کتاب تبلیغات مرده است زنده باد تبلیغات، نوشته تام همپ و ترجمه آرمینه آواک قهرمانی است که از یکی ازکتاب فروشی های انقلاب تهیه اش کردم. علاوه بر ترجمه خیلی خوبش، کتاب متفاوتی است و دنیای جذاب تبلیغات را به شما می چشاند. این کتاب تمام رنگی و تمام گلاسه در ۲۰۰ صفحه است و فرهنگسرای میردشتی ناشرش بوده و قیمتش ۲۵ هزار تومان است. هر چند کتاب توزیع خیلی خوبی نداشته و همه جا در دسترس نیست اما به زحمت دنبال گشتنش می ارزد.

20141224_234259

کتاب سرشار از تصاویر جذاب تبلیغاتی است با توضیحاتی خواندنی که شما را ترفند های بکار رفته در تبلیغات آشنا می کند.بر خلاف کتاب های تئوریک آنقدر مثال های جذابی که برای اولین بار خواهید دید با توضیحات کامل دارد که از لذتش اش را خواهید برد. کتابی هم خواندنی و هم تماشایی و هم آموزنده است که پس از آن کلی ایده های جدید ذهنتان را مشغول می کند.

همین سه جمله از کتاب برای آنکه بدانید کتاب چقدر جذاب و متفاوت است کافیست:

در یک آگهی تبلیغاتی رعایت چند نکته کافی است: کنار گذاشتن سنت های رایج، داشتن شیطنت… (و به نظر من این شیطنت برای تبلیغات کلمه بی نظیری است)

آیا تبلیغات دچار جنون شده است…؟

این کتاب را حتما بخوانید و لذت ببرید.

تهیه کتاب: میدان انقلاب. ابتدای کارگر جنوبی. نبش وحید نظری. مجتمع تجاری نادر. تلفن ۶۶۴۹۰۶۶۰

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا