اخبارپیشنهاد سردبیر

اعتراض به بودجه صداوسیما/ رسانه‌ ملی باید ۱۲۰۰ میلیارد تومان از تبلیغات درآمدزایی کند

دنیای تبلیغات – مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی، رشد ۶ درصدی بودجه امسال صدا وسیما در لایحه ابلاغی دولت را ناچیز و ناکافی دانست.

به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از ایسنا، «سید تقی سهرابی» با بیان این مطلب گفت: علیرغم نیاز سازمان صدا و سیما به بودجه‌ای معادل حداقل ۳ هزار میلیارد تومان در سال مالی پیش‌رو، بودجه این سازمان در مقایسه با سال گذشته تغییر محسوسی نداشته و دولت، رسانه ملی را موظف کرده است از طریق پخش آگهی بازرگانی، ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد؛ این در حالی است که مردم از پخش همین مقدار آگهی بر اساس درآمد ۸۹۰ میلیارد تومانی هم ناراضی هستند و رسانه ملی نیز مجبور به آنتن فروشی خواهد شد.

sohrabi در اعتراض به بودجه صداوسیما/ رسانه‌ ملی باید 1200 میلیارد تومان از تبلیغات درآمدزایی کند

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به سهم دولت از بودجه ۹۳۲ میلیارد تومانی سازمان صدا وسیما در لایحه بودجه سال ۹۴ تصریح کرد: رشد حدود ۶ درصدی بودجه امسال رسانه ملی به نسبت سال گذشته در حالی است که در بودجه امسال، حقوق کارکنان دولت با ۱۴ درصد رشد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برخلاف رویه دولت، امسال هیچ جلسه‌ای برای بررسی بودجه سازمان صدا‌و‌سیما برگزار‌ نشده است تصریح کرد: در صورت تصویب اعتبار ابلاغی که حتی کفاف حقوق و مزایای کارکنان رسانه ملی را هم نمی‌دهد، سازمان صدا وسیما قادر‌ نخواهد بود آنگونه که باید به تعهدات خود مبنی بر تولید محتوا و نگهداری شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی محلی، ملی و بین‌المللی عمل کند.

 

سهرابی با اشاره به تکالیف رسانه ملی در قانون برنامه پنجم توسعه کشور و اشراف نمایندگان مجلس بر وضعیت کمی و کیفی فعالیت‌های صداو سیما اظهار امیدواری کرد، در مراحل بررسی نهایی لایحه بودجه کل کشور، دولت محترم و مجلس شورای اسلامی اقتضائات رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران را به‌ویژه در دوره جدید مدیریتی در نظر بگیرند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا