دنیای تبلیغات-دومین سمینار یک روزه آسیبشناسی خلق برند در ایران با عنوان «فضای برندینگ در ایران و گامهای معلق برندسازی در ایران» مورخ ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۳ در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار میشود.
این سمینار با هدف آسیبشناسی الگوهای ذهنی جا افتاده در مورد برند و برندسازی در ایران و شناسایی عوامل اصلی رشد و بالندگی یک برند برگزار میشود. همچنین این سمینار قصد دارد نقطه شروعی دقیق و اثرگذار برای صاحبان کسب و کار و مدیران تبلیغات ایرانی باشد.
سخنرانان دومین سمینار آسیبشناسی خلق برند در ایران:
دکتر محمود محمدیان، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و علامه طباطبائی و نویسنده کتابهایی چون، “استراتژی و تکنیکهای ارتقاء برند” و “تبلیغات محیطی در ایران”
دکتر فرزاد مقدم، مدرس و استاد نمونه تبلیغات و نویسنده کتب “تبلیغات شگفتانگیز” و “تبلیغات خلاق”
گفتنی است اولین سمینار آسیبشناسی خلق برند در ایران مردادماه ۱۳۹۳ در برج میلاد برگزار شد. در این سمینار از دوره آموزشی MBA با گرایش مدیریت برند رونمایی شد که با همکاری دانشگاه بینالمللی دانشکــده کسـب و کــار استـانـبــول (IBS) برگزار گردید.
در دومین سمینار آسیبشناسی خلق برند در ایران فارغ التحصیلان اولین دوره مدیریت برند (MBA) نیز مدارک بین الملی خود را دریافت خواهند کرد.
علاقه مندان برای حضور در این سمینار و ثبت نام میتوانند به سایت www. ideaschoo. ir و یا تماس با تلفنهای ۸۸۸۲۳۳۸۷ – ۸۸۸۲۳۶۲۵ اقدام کنند.
لینک مستقیم خبر سمینار در سایت مدرسه ایده
سلام
از اطلاع رسانی شما ممنونم. ولی در لینک اعلام شده اطلاعاتی از سمینار نیست.
هزینه های سمینار چقدر است؟
آیا گواهینامه هم داده می شود؟
سرکار خانم محمدی عزیز
در زمان انتشار خبر و کامنت شماهنوز لینک سمینار بر روی سایت مدرسه ایده قرار نگرفته بود و صحبت شما صحیح است. با توجه به اینکه این اقدام در حال حاضر صورت گرفته است لینک مستقیم خبراز سایت مدرسه ایده به متن خبر اضافه گردید.
سپاس از حسن دقت شما
عاشششششششششششششق دوتاشونم. ممنون از ایده و ایده هایش
سمینار وزینی خواهد بود . ثبت نام های گروهی هزینه چقدر مشمول تخفیف است؟