دنیای تبلیغات-پیشنهاد هفته- ثریا نوروزی– ببینید وقتی در جامعه ای سلامت جسمی و روانی افراد مورد اهمیت مسئولین آن جامعه باشد، چگونه ارگانهای اجتماعی با ابزارهای مرتبط و حتی ظاهرا کم ارتباط مانند تبلیغات در خدمت این امر قرار میگیرند. این تیزر مملو از آلودگی صوتی و آزار دهنده سعی دارد به مدت بسیار کوتاه افراد سالم را با تجربه ناخوشایندی که بیماران اوتیسمی (خود درماندگی) با آن مواجهند، درگیر کند تا به این طریق همیاری مردم را در جهت مراعات حال بیماران اوتیسمی که شدیدا در برابر صدا حساس و آسیب پذیر هستند برانگیزد.
(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویسدهنده آنلاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است)
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]