اخبارتحلیلمعرفی

فصلی نو درتبلیغات! “ریباک” هوادارانش را به خالوبی لوگوی خود بر روی بدنشان تشویق می کند

 دنیای تبلیغات- ثریا نوروزیبرند ریباک در ادامه تغییر جهت از بازار هدف ورزشکاران حرفه ای به سمت بازار ورزشکاران آماتورسخت کوش، این بار لوگوی جدیدی برای خود طراحی کرده است وقصد دارد قدری هم فراتر برود.

9k= در فصلی نو درتبلیغات! "ریباک" هوادارانش را به خالوبی لوگوی خود بر روی بدنشان تشویق می کند

این برند هوادارانش را ترغیب میکند که با انجام تتوی (خالکوبی) لوگوی ریباک از یک جایزه استثنایی بهره مند شوند: یک سال اسپانسرشیپی ریباک. ارزش این اسپانسرینگ حدود ۵۸۰۰ دلار است. قرار است روز ۳۰ آگوست در جریان مسابقات بزرگ  دو و میدانی سوئد، برند ریباک استودیویی را ایجاد کند که در آن یک  استاد بزرگ خالکوبی، بر روی بدن خوش اندام ترین و مناسبترین فردی را که معرف برند ریباک خواهد بود ، لوگوی جدید را خالکوبی کند.  باقی شرکت کنندگان غیر از برنده اصلی، هر کدام یک کیت تناسب اندام ریباک به ارزش ۷۲۵ دلار دریافت خواهند کرد. با هم ویدیوی مربوط به این ایونت را ببینیم.

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویس‌دهنده آن‌لاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ثریا نوروزی

کارشناسي ارشد مديريت راهبردي کسب و کار با گرايش بازاريابي ,کارشناسي ارشد آموزش زبان انگليسي و كارشناسي زبان فرانسه ,مسئول خريدهاي خارجي شرکت مارگارين

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا