جملاتی از این مصاحبه
● هم سلبریتیها هم برندها، آنقدر که خودشان فکر میکنند برای مردم مهم نیستند.
● فضای سرمایه گذاری برندها بر روی سابریتیها، از تداخل زمانی شل شدن خط قرمزها، لغو قانون منع استفاده از سلبریتیها، توافقات برجام، و امکان استفاده برندهای بین المللی از ردیف بودجه استفاده از سلبریتیها در ایران شکل گرفت.
● خیلی وقت ها چون برندها و سلبریتی ها هر دو ملاحظات این همکاری را نمی دانند وارد بازی باخت-باخت می شوند.
● برای همکاری برند با سلبریتی خیلی اقدامات قبلش در فضای مارکتینگ و برندینگ باید صورت بگیرد.
● برندها باید بدانند وقتی ناگهان بجای یک متر قدم خیلی بزرگتری برمی دارند اتفاقات خوبی برایشان نمی افتد و تاوان دارد!
● این رج زدن ها در مارکتینگ به معنای زودتر به مقصد رسیدن نیست.
● متن کامل این مصاحبه را در چلچراغ شماره ۷۲۶ این هفته مطالعه بفرمایید