اخبار

مصاحبه هفته نامه چلچراغ با امیرحسین نوریان سردبیر پایگاه خبری-تحلیلی دنیای تبلیغات درباره آسیب شناسی فضای حضور سلبریتی ها در تبلیغات

جملاتی از این مصاحبه

● هم سلبریتی‌ها هم برندها، آنقدر که خودشان فکر می‌کنند برای مردم مهم نیستند.

● فضای سرمایه گذاری برندها بر روی سابریتی‌ها، از تداخل زمانی شل شدن خط قرمزها، لغو قانون منع استفاده از سلبریتی‌ها، توافقات برجام، و امکان استفاده برندهای بین المللی از ردیف بودجه استفاده از سلبریتی‌ها در ایران شکل گرفت.

● خیلی وقت ها چون برندها و سلبریتی ها هر دو ملاحظات این همکاری را نمی دانند وارد بازی باخت-باخت می شوند.

● برای همکاری برند با سلبریتی خیلی اقدامات قبلش در فضای مارکتینگ و برندینگ باید صورت بگیرد.

● برندها باید بدانند وقتی ناگهان بجای یک متر قدم خیلی بزرگتری برمی دارند اتفاقات خوبی برایشان نمی افتد و تاوان دارد!

● این رج زدن ها در مارکتینگ به معنای زودتر به مقصد رسیدن نیست.

● متن کامل این مصاحبه را در چلچراغ شماره ۷۲۶ این هفته مطالعه بفرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

IMG_20180113_193817_334 - نقد تبلیغات

دنیای تبلیغات

این اکانت رسمی دنیای تبلیغات برای انتشار محتوا می‌باشد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا