اخبارپیشنهاد سردبیرمعرفی

پیشنهاد دنیای تبلیغات: بهترین برندهای جهانی دوستدار محیط زیست در سال ۲۰۱۴ / فورد در صدر…

دنیای تبلیغات- سمانه پورمحمد – امروزه یکی از مهمترین دغدغه های کمپانیها و شرکتهای تولیدی ، تولید محصولاتی است که که آلودگی محیط زیست را کاهش دهند . کمپانی فورد رتبه نخست را در میان برند های جهانی در رابطه با کاهش آلودگی توسط  خودروهای خود دارد .

fordlogo در پیشنهاد دنیای تبلیغات: بهترين برندهاي جهاني دوستدار محيط زيست در سال 2014 / فورد در صدر...

به گزارش دنیای تبلیغات درسال ۲۰۱۲ شرکت فورد ،بهره وری انرژی خود را ۶٫۴ درصد نسبت به سال ۲۰۱۱ بهبود بخشید .این کمپانی همچنین  درفاصله سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ توانست انتشار گاز co2 (دی اکسید کربن ) را حدود ۴۷ درصد و یا ۴ میلیون و۶۵۰ هزار تن کاهش دهد. همچنین در همین بازه زمانی ، انتشار گاز دی اکسید کربن توسط خودرو های خود را نیز ۳۷ درصد کاهش داد.

درسال ۲۰۱۳ این شرکت برنامه جدیدی برای کاهش تولید زباله به ازای هرخودرو در فاصله سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در سطح جهانی ارائه کرد . این کمپانی توانست میزان تولید زباله به ازای تولید هرخودرو را نیز در سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ تا ۴۰ درصد کاهش دهد .درسال ۲۰۱۲ کارخانه های فورد حدود ۵۰٫۶ تن زباله درسطح جهان تولید کردند که نسبت به سال ۲۰۱۱ ، ۱۷٫۴ درصد کاهش داشت .

eco

شرکت فورد استفاده از آب وانرژی را در کارخانه های خود درآمریکا کاهش داد .این شرکت با معرفی فرآیند جدید در کارخانه های خود باعث  کاهش ۲۸۰ هزار گالن آب فقط در یک خط تولید شد که برای پرکردن  ۵ هزار و ۶۰۰ وان متوسط کافیست .

اکنون ۹۰ درصد خودروهای فورد دارای  موتورهای EcoBoost  هستند که از سیستم های توربو شارژ وتزریق مستقیم استفاده کرده و ۲۰ درصد کارآیی سوخت را بهتر می کند ، بدون اینکه برعملکرد موتور تاثیر بدی داشته باشد . تا کنون ۲ میلیون خودرو مجهز به سیستم  EcoBoost توسط شرکت فورد تولید شده است .

گفتنی است تکنولوژی انحصاری اکوبوست (EcoBoost) فورد در خدمت یک موتور یک لیتری سه سیلندر قرار گرفته تا ۱۸۰ اسب بخار را تولید کند بدون اینکه تاثیری بر مصرف سوخت آن بگذارد. این موتور برروی فورد فوکوس ST نصب شده و تا سال ۲۰۱۵ موتورهای ۱٫۶ لیتری معمولی با این موتور ۱ لیتری جایگزین خواهند شد.

منبع : 

Interbrand

(این مطلب از سوی دنیای تبلیغات، با حمایت مالی شبکه تبلیغات٬ که یک سرویس‌دهنده آن‌لاین برای تبلیغات اینترنتی است تهیه شده است.)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

سمانه پور محمد

کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگليسي ,ويراستار کتب تخصصي بازاريابي

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا