دنیای تبلیغات- سرکار خانم هما اسماعیلی مدیرعامل گروه ایده پردازان هما با ارسال یک نامه رسمی برای دنیای تبلیغات، از سرقت طرحشان خبر دادند.
دنیای تبلیغات چند ماه پیش در تحلیلی کوتاه از جذابیت های این طرح برای بتن سازان با ذکر این جمله که:
“بر خلاف ظاهر ساده، فقط اگر در کار بتن باشید هوشمندی و شناخت از صنعت را در طرح و شعار این کارِ مطابق با رسانه اش می فهمید”
(لینک این تحلیل) گفته بود که استفاده از این طرح می تواند تاییدی بر موفقیت این طرح و تاثیرش بر روی رقبا و مشتریان باشد.
دنیای تبلیغات هر گونه پاسخ رسمی را عینا منتشر خواهد نمود.
متن نامه ارسالی به این شرح است:
با سلام،
در سرقت و کپی عجیب و به شدت غیرحرفه ای از طراحی بیلبوردی که صفر تا صد آن از ایده تا اجرا توسط “گروه ایده پردازان هما” برای آسیا بتن طراحی شده بود و با استقبال بسیار خوب مشتریان آسیا بتن و کارفرما رو برو شده بود، دیدین همان طرح برای رباط بتن ما را به شدت غافلگیر کرد.
ایشان حتی زحمت طراحی مجدد و یا ادیت درست رو هم به خود نداده است.
فرمت کار و رنگ کار با توجه به رنگ تراک میکسرهای شرکت آسیا بتن که زرد و قرمز هستند طراحی شده است و به هر صورت القا کننده این شرکت است.
جای تاسف است که مدیران کمپانیهایی بی خبر از هر جا، به این افراد اعتماد می کنند.
البته هنوز مشخص نیست فایل این طراحی که زحمت زیادی برای آن کشیده شده بود از چاپخانه خارج شده یا خیر.
گروه ایده پردازان هما بصورت جدی این مساله را از طریق واحدهای حقوقی پیگیری خواهد کرد.
هما اسماعیلی، مدیرعامل گروه ایده پردازان هما.
.
.
برخی دیگر تصاویر ارسالی:
یک دیدگاه