دنیای تبلیغات– برای اولین بار از لنتیکولار در تبلیغات دستگیره های مترو استفاده شد. لنتیکولار با توجه به این قابلیت که با تغییر زاویه دید امکان تغییر تصویر وجود دارد، پتانسیل بالایی از خلق آگهی های جذاب دارد. شرکت پاکشو برای اولین بار در ایران از این تبلیغات در دستگیره های مترو استفاده کرده و تبلیغات گلرنگ را در دستگیره های مترو نصب کرده است که پیش بینی می شوداین تکنیک به زودی توسط دیگر برندها هم استفاده شود.
امید روستا، مدیر تبلیغات شرکت پاکشو در این خصوص در گفتگو با دنیای تبلیغات گفت:
“از این ابزار امروزه در صنعت تبلیغات از ابزارهای pos تا بیلبوردبه وفور استفاده میشود.
اما در ایران بیشتر همسن و سال های ما آن را با خطکش های دوره کودکی به یاد می آوردند. این ابزار کمک میکند رسانه ها خلاقتر و چشم نواز تر شده و موارد کاربرد آن هم به هوش و هنر بکار رفته در آن بستگی دارد. من سعی کردم از این رسانه برای اولین بار در دنیا در دستگیره های مترو و اتوبوس استفاده کنم که با توجه به سطح درگیری بالای این رسانه با این ابزار انتظار می رود بازخورد قابل توجهی از آن بگیریم. فعلا دستگیره های مترو بصورت یک درمیان در ۲۵ قطار اجرا شده و یک ماه بعد یک طرح جدید برای محصولات اوه به آن اضافه میشود و همه دستگیره ها متحرک خواهند شد.
تولید این ابزار در یک شرکت ایتالیایی انجام شده که تنها تولید کننده این ابزار با کیفیت اچ دی در جهان هست . البته قابلیت چاپ این ابزار در ایران هم وجود دارد که میفیت آن با شرکت ایتالیایی مشهود است.”
اگه امکانش هست نام شرکت ایرانی معرفی بشه ، و تماس، ممنون
برند AVE نیز از لنتیکولار برای تبلیغات خودش استفاده کرده