دنیای تبلیغات به نقل از فرصت امروز- در روزنامه “فرصت امروز” ( مورخ یکشنبه ۹۳/۸/۱۸) ، مصاحبه این روزنامه را با سردبیر دنیای تبلیغات بخوانید. در این مصاحبه خانم نرگس فرجی با امیرحسین نوریان در خصوص تیزینگ یا تبلیغات کد گذاری شده گفتگو کرده است:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
جناب آقای نوریان
سلام
از خواندن مطلب پر از نکات آموزنده شما لذت بردم.
شما نقد و تحلیل را در سطحی متفاوت ارائه می دهید.
درود بر خانم سمیرا
سپاس از لطف شما
از خواندن مصاحبه تان کیف کردم
ممنون
درود بر محمد عزیز
سپاسگزارم فراوان
عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جناب اقای امیرحسین نوریان
لطفا برنامه کلاس های اموزشی و نام موسساتی که با انها همکاری می کنید را اعلام نمایید
همچنین اگر در روزنامه ای مطلب می نویسید هم اعلام کنید
خیلی از مطالب سایت خوب شما مخصوصا تحلیل های ریزبینانه شما استفاده می کنم
خیلی حرفه ای هست این سایت
برقرار باشید
درود بر حمید جلالی
ممنون از حضورت
در حال حاضر با سازمان مدیریت صنعتی و موسسه منتظر در حال همکاری هستم.
در حال حاضر همکاری با نشریات را که در گذشته انجام میشد به سمت سایت دنیای تبلیغات معطوف کرده ام.
از الطاف شما هم سپاسگزارم
جالب بود .
بعضی از تیزینگ ها مثل فیلمهایی هستند که انتهای فیلم میگن خوب همه چیز خواب بود و ….
بعضی از تیزینگ ها هم هستند مثل اواخر فیلم ناشناس( با بازی لیام نیسون ) هستند و لذت میبره آدم .
تفاوت این دو زیاد هستش اما مرزشون مثل یک مو باریک .
خیلی باید فکر و دقت کرد .