آموزشپیشنهاد سردبیر

تبلیغات آنلاین، راهی برای افزایش مشترکین نشریات

دنیای تبلیغات- سهیل رزمجوی- خیلی مواقع سوال پیش می‌آید که آیا تبلیغات آنلاین فقط برای کسب‌وکار های اینترنتی جواب‌گو هستند و نمی‌توان از متدهای تبلیغاتی آنلاین برای تبلیغات کسب‌وکار های آفلاین بهره برد؟ کاملا مشخص است که جواب این سوال خیر است و همه کسب‌وکارها، چه آنلاین و چه آفلاین، با یک برنامه صحیح می‌توانند در تبلیغات آنلاین موفق عمل کرده و مخاطبان خود را از این طریق پیدا کنند.

برای نمونه نشریات و مجلات از آن دسته کسب‌وکار‌هایی هستند که می‌توانند به خوبی برای مشترک گرفتن از تبلیغات آنلاین بهره ببرند. مجله مشهور NME که در حوزه موسیقی به فعالیت می‌پردازد، ماهانه حدود پانصد هزار تا یک میلیون نفر مشترک از طریق تبلیغات آنلاین از سراسر دنیا بدست می‌آورد.

البته این مجله مشهور، وب‌سایت فعالی دارد و صفحه فرود بنرهای تبلیغاتی خود را صفحه اشتراک گیری‌اش قرار داده و مستقیم به سوی هدفش رفته؛ در صورتی که اگر صفحه فرود بنرهایش، صفحه اول وب‌سایت NME بود، این مجله نمی‌توانست در این حد مشترک به خود جذب کند.magazine

البته NME بنر بسیار مناسبی طراحی کرده و همان طور که در زیر قابل مشاهده است این نشریه بریتانیایی از سود مشترک شدن از لحاظ هزینه‌ای صحبت به میان آورده است و با عنوان کردن درصد هزینه‌ کاهش یافته در حین مشترک بودن، به خوبی جذب مخاطب را انجام داده‌است.

magazine2

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نویسنده مهمان

محتوایی که توسط این اکانت نمایش داده می‌شود توسط سایر افراد نوشته شده است، درصورتی که مایل هستید در دنیای تبلیغات مطلب بنویسید با 09367381322 در تماس باشید

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا