دنیای تبلیغات- پیشنهاد کتاب- از میان انبوه کتاب های که این روزها منتشر می شوند و حرف تازه ای برای گفتن ندارند، دنیای تبلیغات کتاب های قابل توجه را پیشنهاد خواهد کرد. کتاب مفصل بازاریابی جهانی نوشته وارن جی. کی گان و مایک سی. گرین است که جناب آقای دکتر ابراهیمی و جناب آقای دکتر هرمز مهرانی آن را ترجمه کرده اند و دفتر پژوهش های فرهنگی آن را منتشر کرده است. این کتاب در ۵ بخش و ۱۷ فصل در ۵۲۷ صفحه به زیر و بم بازاریابی جهانی می پردازد و سرشار از نکات ارزنده و قابل توجه است و فارغ از تیرهای کلی فصولش، جزییات بسیار ارزنده ای دارد.
علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند به مرکز پخش این کتاب در خیابان کریم خان ، خیابان ایرانشهر شمالی، نبش کوچه یگانه، شماره ۲۲۹ مراجعه یا با شماره های ۰۹۳۵۲۴۷۹۸۴۷ یا ۰۲۱۸۸۸۴۹۴۶۱ تماس حاصل فرمایند.
قیمت: ۲۹۵۰۰ تومان
در این کتاب می خوانیم:
بخش اول: مقدمه ای بر بازاریابی جهانی:
نیروهای اثر گذار بر بازاریابی جهانی / جهت گیری مدیریت شرکت های بین الملل/ و…
بخش دوم: محیط بازاریابی جهانی:
مروزی بر اقتصاد جهانی /ویژگی های بازارهای منطقه ای و موافقت نامه های تجاری ترجیحی/ محیط های اجتماعی و فرهنگی در بازارهای جهانی/ اثر محیط های سیاسی، قانونی و نطارتی در بازاریابی جهانی / و…
بخش سوم: ورود به بازارهای جهانی
نظام های اطلاعات بازاریابی و تحقیقات بازار / بخشبندی بازارها، انتخاب بازارهای هدف و جایگاه سازی در بازارهای جهانی / واردات، صادرات و منبع یابی / راهبرد های ورود به بازارهای جهانی، واگذاری امتیاز تولید / و…
بخش چهارم: آمیخته بازاریابی جهانی
تصمیم گیری درباره عرضه محصولات و نام و نشان تجاری به بازارهای جهانی / تصمیم گیری در خصوص قیمت گذاری محصولات جهانی / کانال های توزیع و توزیع فیزیکی در بازارهای جهانی / تصمیم گیری در خصوص ارتباطات بازاریابی جهانی/ و…
بخش پنجم: راهبرد و رهبری در قرن بیسشت و یکم
عناصر راهبردی مزیت رقابتی / رهبری، سازماندهی و مسولیت اجتماعی شرکت / انقلاب دیجیتال و بازار الکترونیکی/ و…