پیشنهاد سردبیرمعرفی

برند بین المللی امام حسین و عاشورا

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- این که بر روی برند بین المللی عاشورا و امام حسین چقدر کار کرده ایم، چقدر درست کار کرده ایم و هنوز چقدر جای کار دارد بحث مفصلی است. منظورم نوعی تبلیغ و کمپین های تبلیغاتی است که یک اروپایی، آمریکایی و افرادی از ادیان دیگر طوری مجذوب برند امام حسین شوند که به تحقیق درباره عاشورا و اسلام بپردازند. ان شاء الله در آینده در دنیای تبلیغات مطالب بیشتری درباره برند های بین المللی مذهبی خواهیم نوشت.

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

امیرحسین نوریان

منتقد و تحلیلگر تبلیغات

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا